Autoritatea contractantă achizitioneaza servicii de proiectare (întocmire PT, DE, DTAC, DTOE, obţinerea de avize inclusiv intocmirea documentatiilor aferente si verificarea proiectului), asistenţa tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi execuţie de lucrări de Reabilitare Pavilion 6 la I.T.P.F. Sighetu Marmatiei, jud Maramures, după cum urmează:
1. Elaborarea documentaţiei tehnice de execuţie (P...
Autoritatea contractantă achizitioneaza servicii de proiectare (întocmire PT, DE, DTAC, DTOE, obţinerea de avize inclusiv intocmirea documentatiilor aferente si verificarea proiectului), asistenţa tehnică din partea proiectantului pe perioada execuţiei lucrărilor şi execuţie de lucrări de Reabilitare Pavilion 6 la I.T.P.F. Sighetu Marmatiei, jud Maramures, după cum urmează:
1. Elaborarea documentaţiei tehnice de execuţie (PT+CS+DE), a documentaţiei privind urmărirea comportării în exploatare a construcţiei cu respectarea prevederilor conţinutului-cadru din anexa nr. 10 la HG nr.907/2016 Legii nr.10/1995 – Legea calităţii, cu modificarile ulterioare şi a regulamentelor referitoare la instituirea sistemului calităţii în construcţii şi în funcţie de categoria de importanţă a construcţiei, măsurile necesare pentru realizarea următoarelor cerinţe: rezistenţă, stabilitate, siguranţă în exploatare,refacerea şi protecţia mediului;
2.Elaborarea documentaţiilor tehnice pentru obţinerea tuturor avizelor necesare;
3. Realizarea tuturor lucrărilor de construcţii şi instalaţii conform documentaţiilor tehnice, testarea, finalizarea lucrărilor, recepţionarea, remedierea oricăror neconcordanţe şi defecte rezultate în urma executării contractului, în termenul contractat.
4. Furnizarea şi montarea/punerea în funcţiune de dotări, utilaje, echipamente;
Clauză suspensivă:
Procedura de atribuire va fi iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de aprobarea MDLPA a actului adiţional la contractul de finanţare nr.130976 din 21.11.2022 în cadrul Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă, prin care se propune majorarea bugetului contractului de finanţare cu valoarea totală care nu este eligibilă (finanţare publică naţională).
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg ca Autoritatea Contractantă şi/sau M.D.L.P.A nu pot fi considerate răspunzătoare pentru vreun prejudiciu cauzat în situaţia anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă şi/sau M.D.L.P.A au fost notificate asupra existenţei unui asemenea prejudiciu.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
ln cazul în care, indiferent de motive, nu vor fi aprobate modificările propuse, Autoritatea Contractantă îşi rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Legea nr. 98 din 2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.
Valoarea estimată a contractului este 13.668.417,47 lei fără TVA şi este formată din:
1. Capitolul 1 - Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului: 1.850.277,87 lei fără TVA
2. Capitolul 2 - Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii: 609.576,37 lei fără TVA;
3. Capitolul 3 - Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică: 244.500,00 lei fără TVA;
4. Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investiţia de bază: 10.934.063,23 lei fără TVA;
5. Capitolul 5 - Alte cheltuieli: 30.000,00 lei fără TVA;
6. Capitolul 6 - Cheltuieli pentru probe tehnologice şi teste: 0,00 lei fără TVA.