Obiectul contractului care se va încheia presupune realizarea a trei activitati (pentru fiecare lot) care se vor realiza si anume:
Activitatea 1:
- Etapa I - presupune elaborarea proiectului pentru autorizarea lucrarilor de construire;
- Etapa II – presupune elaborarea proiectului tehnic de executie, a detaliilor de executie ;
- Etapa III – presupune asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului pe perioada de exe...
Obiectul contractului care se va încheia presupune realizarea a trei activitati (pentru fiecare lot) care se vor realiza si anume:
Activitatea 1:
- Etapa I - presupune elaborarea proiectului pentru autorizarea lucrarilor de construire;
- Etapa II – presupune elaborarea proiectului tehnic de executie, a detaliilor de executie ;
- Etapa III – presupune asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor la obiectivul de
investitii ,,Reabilitare, modernizare si dotare Colegiu Tehnic de Transport Feroviar „Anghel Saligny,,
Activitatea 2:
- Executia lucrarilor in conformitate cu proiectul tehnic si cu detaliile de executie.
Valoarea estimata fara TVA a contractului 6.939.571,3 lei fara TVA, defalcata astfel:
Valoarea estimata pentru toate prestarile de servicii : 259.688,3 lei fara TVA, formata din
-Cap. 3.5.4. Documentatiile tehnice necesare în vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor 18033,91 lei fara TVA;
-Cap. 3.5.5. Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie 18033,91 lei fara TVA;
-Cap. 3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie: 180339,1 lei fara TVA;
-Cap. 3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor: 43281,38 lei fara TVA
Valoarea estimata pentru executia lucrarilor : 6.679.883 lei fara TVA formata din :
-Cap. 4.1 Constructii si instalatii: 6223753,12 lei fara TVA;
- Cap. 4.2 Montaj utilaje tehnologice: 28569,02 lei fara TVA
- Cap. 4.3 Utilaje echipamente tehnologice care necesita montaj: 355425,22 lei fara TVA
-Cap. 5.1 Organizare de santier : 72135,64 lei fara TVA .
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 9 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari inainte de limita de depunere a ofertelor cu 6 zile.