Obiectul contractului îl constituie proiectarea şi execuţia de lucrări de Reabilitare, modernizare şi extinderea clădirii corp A din str.Paul Chinezu nr.10, demolare parţială corp B, în cadrul proiectului “Reabilitare, modernizare, extinderea şi echiparea clădirii corp A din str.Paul Chinezu nr.10, demolare parţială corp B", proiect finanţat în cadrul Programului Operaţional Regional/ 2017/10.3/1/7 regiuni, Axa prioritară -...
Obiectul contractului îl constituie proiectarea şi execuţia de lucrări de Reabilitare, modernizare şi extinderea clădirii corp A din str.Paul Chinezu nr.10, demolare parţială corp B, în cadrul proiectului “Reabilitare, modernizare, extinderea şi echiparea clădirii corp A din str.Paul Chinezu nr.10, demolare parţială corp B", proiect finanţat în cadrul Programului Operaţional Regional/ 2017/10.3/1/7 regiuni, Axa prioritară - Îmbunătăţirea infrastructurii educaţionale, Operaţiunea - Creşterea relevanţei învăţământlui terţiar universitar în relaţie cu piaţa forţei de muncă şi sectoarele economice competitive.
Lucrarile proiectate constau in:
- Inlaturarea umiditatii din pereti si fundatii la exteriorul constructiei prin realizarea de trotuare permeabile din piatra cubica in pat de nisip
- Demisol: uscarea peretilor prin injectare cu solutie de mortar de var; realizarea unei pardoseli din caramida de tip “respiratie"; strat de pietris margaritar perimetral incaperilor; compartimentari cu pereti usori de gips carton pe structura metalica si fonoizolate de vata minerala; inlocuirea tamplariilor existente cu tamplarie din lemn stratificat cu geam termopan
- Sala de sport: recompartimentare pe verticala
- Parter si etaj 1: refacerea in totalitate a pardoselilor existente prin turnarea unei sape autonivelante si finisaje din parchet din lemn masiv rezistent la traffic intens si granitogresie; tencuiala noua conform planselor de arhitectura; inlocuirea tamplariilor existente cu tamplarie din lemn stratificat cu geam termopan (tamplariile din lemn existente cu valoare estetica deosebita vor fi restaurate); compartimentari cu pereti usori din panouri de gips carton pe structura metalica si fonoizolatie din vata minerala si desfacerea unor inchideri realizate ulterior constructiei.
- Podul si acoperisul: elementele degradate se vor inlocui; invelitoarea si straturile suport ale acesteia se vor reface in totalitate; acoperisul nou va pastra forma celui initial; scara existenta se va desfiinta, accesul nou in pod se va realiza pritr-o pasarela situata la nivel cu coridorul de la etajul 2 al extinderii popuse.
- Fatade: finisajele exterioare se vor reface in proportie de 70% pastrand caracterul initial al constructiei.
- Extindere corp A
- Demolarea partiala a corpului B
Valoarea totala estimata a contractului conform Devizului general la Studiul de fezabilitate – 20.228.330,09 lei fara TVA, din care:
Subcapitolul 1.2 Amenajarea terenului: 552.353,64 lei
Capitolul 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului: 45.119,02 lei
Capitolul 3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica - total: 252.500,00 lei
din care:
3.5.6 Proiect tehnic şi detalii de execuţie: 130.500,00 lei
3.8.1 Asistenţă tehnică din partea proiectantului: 122.000,00 lei
din care:
3.8.1.1 pe perioada de executie a lucrarilor: 79.300,00 lei
3.8.1.2 pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie, avizat de catre Inspectoratul de Stat in constructii: 42.700,00 lei
Capitolul 4 Cheltuieli pentru investitia de baza – total: 18.752.795,61 lei
din care:
4.1 Constructii si instalatii: 17.832.620,67 lei
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale: 65.044,66 lei
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 855.130,28 lei
Capitolul 5 Alte cheltuieli – total: 625.561,82 lei
din care:
5.1 Organizare de santier – total: 20.000,00 lei
5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier: 20.000,00 lei
5.3 Cheltuieli diverse si neprevazute: 605.561,82 lei
Conform art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice (asa cum a fost modificata prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 107/2017), coroborat cu prevederile art. 24 alin. (3) si art. 55 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 395/2016, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificate (daca acestea au fost primite in termen), cu 4 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor.