Feedback
I.D.: 86383120

REABILITARE INSTALATIE SANITARA SEDIU A.C.N.

Data publicarii
31.08.23 Exista 161.744 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45232460-4
Termenul limita pentru depunere:
18.09.23
Pretul estimativ:
2.258.796,02 RON - 2.258.796,02 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 31.08.23 Publicat la 12.09.23 Publicat la 14.09.23
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul de achizitie are ca obiectiv principal refacerea si inlocuirea intregii instalatii sanitare: coloane, distributie, obiecte sanitare. Lucrarile aferente sunt evidentiate pe planurile aferente fiecarui corp de cladire (A, B si C) si sunt detaliate in antemasuratorile anexate prezentului caiet de sarcini. Lucrarile de reparatii si finisaje, care apar in urma reabilitarii instalatiilor sanitare: demolari si refa...
Contractul de achizitie are ca obiectiv principal refacerea si inlocuirea intregii instalatii sanitare: coloane, distributie, obiecte sanitare. Lucrarile aferente sunt evidentiate pe planurile aferente fiecarui corp de cladire (A, B si C) si sunt detaliate in antemasuratorile anexate prezentului caiet de sarcini. Lucrarile de reparatii si finisaje, care apar in urma reabilitarii instalatiilor sanitare: demolari si refaceri ghene; refaceri tavane; finisaje lavabile; gresie, faianta; tamplarii usi ferestre; instalatii electrice; instalatii termice; precum si alte reparatii ce vor fi necesare implementarii proiectului de instalatii sanitare, sunt de asemenea detaliate in antemasuratorile anexate prezentului caiet de sarcini. Termene pentru depunerea / raspunsul entitatii contractante la solicitarile de clarificari / informatii suplimentare: 1. Termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. 2. Termenul limita in care entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficari/informatiilor suplimentare in măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut în anunţul de participare : 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. 3. Entitatatea contractantă menţionează că va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul limită stabilit in Anuntul de participare. 4. La solicitarile adresate dupa acest termen limita stabilit, entitatea contractanta nu va raspunde.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu