Autoritatea contractanta doreste contractarea unui/unor operatori economici in vederea atribuirii contractului de achizitie publica avand ca obiect “Reabilitare incintă spital orăşenesc – parcări, căi de acces, trotuare, zone verzi” (contractul cuprinde lucrari de executie modernizare parcări, căi de acces, trotuare, respectiv modernizare zone verzi).
Lucrările de modernizare a incintei (curtii) spitalului, cuprinzand lucra...
Autoritatea contractanta doreste contractarea unui/unor operatori economici in vederea atribuirii contractului de achizitie publica avand ca obiect “Reabilitare incintă spital orăşenesc – parcări, căi de acces, trotuare, zone verzi” (contractul cuprinde lucrari de executie modernizare parcări, căi de acces, trotuare, respectiv modernizare zone verzi).
Lucrările de modernizare a incintei (curtii) spitalului, cuprinzand lucrarile de modernizare a cailor de acces si a parcarilor, respectiv a trotuarelor se vor realiza, în baza documentaţiei încărcate în SEAP, in termen de maxim 60 de zile de la data inscrisa in ordinul de incepere al lucrarilor, conform cerintelor din caietul de sarcini.
Se vor contracta, astfel:
a) Lucrări de amenajare/reabilitare/modernizare cai de acces si parcari in incinta spitalului orasenesc din Oraşul Sânnicolau Mare;
b) Lucrări de amenajare/reabilitare/modernizare trotuare in incinta spitalului orasenesc din Oraşul Sânnicolau Mare;
c) Lucrări de amenajare/reabilitare/modernizare zone verzi in incinta spitalului orasenesc din Oraşul Sânnicolau Mare;
d) Remedierea eventualelor defecte aparute în Perioada de Notificare a Defectelor (perioada de garanţie).
Descrierea lucrărilor, caietul de sarcini, listele de cantitati, partea scrisa si plansele desenate sunt disponibile în cadrul prezentei documentaţii de atribuire.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare simplificat si fisa de date a achizitiei – Sectiunea I.1), respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea ”Solicitari de clarificari/Intrebari/comunicari” din cadrul anuntului de participare simplificat. Autoritatea contractanta stabileste urmatoarul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: termenul limita este: 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare simplificat.