Feedback
I.D.: 89943553

Reabilitare drumuri comunale DC 66, DC 68 si DC 69, Orasul Recas (Deal Vie – Simei, intersectie Nadas) – servicii de proiectare + lucrari de executie

Data publicarii
28.11.23 Exista 191.413 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233120-6 71322000-1 71328000-3 71356200-0 79418000-7
Termenul limita pentru depunere:
18.12.23
Pretul estimativ:
9.147.936,99 RON - 9.147.936,99 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 28.11.23 Publicat la 11.12.23 Publicat la 13.12.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta doreste contractarea unui operator economic in vederea atribuirii contractului avand ca obiect Reabilitare drumuri comunale DC 66, DC 68 si DC 69, Orasul Recas (Deal Vie – Simei, intersectie Nadas) – servicii de proiectare + lucrari de executie Amplasament: DC66, DC68, DC69, Orasul Recas (Deal Vie-Simei, intersesctie Nadas) Valoarea estimata totala a obiectului proceduri, in conformitate cu Ce...
Autoritatea contractanta doreste contractarea unui operator economic in vederea atribuirii contractului avand ca obiect Reabilitare drumuri comunale DC 66, DC 68 si DC 69, Orasul Recas (Deal Vie – Simei, intersectie Nadas) – servicii de proiectare + lucrari de executie Amplasament: DC66, DC68, DC69, Orasul Recas (Deal Vie-Simei, intersesctie Nadas) Valoarea estimata totala a obiectului proceduri, in conformitate cu Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv – Formular F1 (conf.HG 907/2016) al obiectivului de investitii Reabilitare drumuri comunale DC 66, DC 68 si DC 69, Orasul Recas (Deal Vie – Simei, intersectie Nadas) – servicii de proiectare + lucrari de executie (Faza D.A.L.I.), întocmit de către SC COŞO CONS SRL este de 9.147.936,99 lei fara TVA, detaliată astfel: C+M (1.2+1.3+1.4+2+4.1+4.2+5.1.1) = 8.883.815,68 lei Cap. 3.5.4. Documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor = 5.000,00 lei Cap. 3.5.5. Verificarea tehnica de calitate a D.T.A.C., proiectului tehnic si a detaliilor de executie = 7.500,00 lei Cap. 3.5.6. Proiect tehnic si detalii de executie = 140.000,00 lei Cap. 3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului = 111.621,31 lei Valoarea estimata NU include valoarea sumelor provizionate/rezerve de implementare si nici valoarea cheltuielilor diverse si neprevăzute, dar aceasta a fost luata in considerare la stabilirea tipului procedurii de atribuire. Cheltuieli diverse si neprevazute 276.684,03 lei fara TVA A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 7-a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A., va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B. si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera TARDIVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu