Reabilitare drumuri afectate de inundatii, drum comunal DC50 Beuca-Plopi-Zambreasca in comuna Beuca, judetul Teleorman-lucrari ce se executa in extravilan-rest de executat
Valoarea estimată este de 4.849.508,23 lei, fără TVA, compusă din:
- Capitolul 3– Cheltuieli pentru asistenţă tehnică (asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, programul de urmari...
Reabilitare drumuri afectate de inundatii, drum comunal DC50 Beuca-Plopi-Zambreasca in comuna Beuca, judetul Teleorman-lucrari ce se executa in extravilan-rest de executat
Valoarea estimată este de 4.849.508,23 lei, fără TVA, compusă din:
- Capitolul 3– Cheltuieli pentru asistenţă tehnică (asistenţă tehnică pe perioada de execuţie a lucrărilor, intocmire raport la terminarea executiei, cartea tehnica, programul de urmarire a comportarii lucrarii in timp si proiect "as-built" si altele conform prevederilor caietului de sarcini.): 31.604,25 lei fara TVA, compusa din:
Asistenta tehnica pe perioada de executie lucrari: 25.283,40 lei fara TVA;
Asistenta tehnica pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrărilor de executie: 6.320,85 lei fara TVA;
- Capitolul 4 – Cheltuieli pentru investiţia de bază: 4.723.091,22 lei fara TVA;
- Capitolul 5 – Organizare de santier: 94.812,76 lei fara TVA, compusa din:
Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier (1%): 63.208,51 lei fara TVA;
Cheltuieli conexe organizarii santierului (0,5%): 31.604,25 lei fara TVA;
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 3-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
NOTA:*Ofertantii participanti vor tine cont de titlul complet al obiectivelor de investie mentionat la Capitolul II.1.4 in elaborarea ofertelor.
Informatii detaliate se regasesc in documentul "Instructiuni pentru ofertanti".