Obiectivul principal al contractului este este proiectarea, asistenta tehnica pe perioada desfasurarii proiectului si execuţia lucrarilor pentru investitia "REABILITARE DC125 POCRUIA – COSTENI, ORAŞ TISMANA, JUDEŢUL GORJ" şi include, dar nu se limiteaza la:
Etapa 1 Proiectare si asistenta tehnica
Servicii de proiectare - întocmire documentaţie tehnico-economică pentru realizarea obiectivului de investiţie: "REABILITARE DC...
Obiectivul principal al contractului este este proiectarea, asistenta tehnica pe perioada desfasurarii proiectului si execuţia lucrarilor pentru investitia "REABILITARE DC125 POCRUIA – COSTENI, ORAŞ TISMANA, JUDEŢUL GORJ" şi include, dar nu se limiteaza la:
Etapa 1 Proiectare si asistenta tehnica
Servicii de proiectare - întocmire documentaţie tehnico-economică pentru realizarea obiectivului de investiţie: "REABILITARE DC125 POCRUIA – COSTENI, ORAŞ TISMANA, JUDEŢUL GORJ", în conformitate cu Hotărârea nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, în următoarele faze:
- Documentaţii pentru obţinere avize şi acorduri, conform Certificat de urbanism;
- Documentaţie pentru autorizarea executării lucrărilor de construire;
- Proiect tehnic şi detalii de execuţie, verificat de verificatori tehnici atestaţi şi însuşit de expertul care a întocmit expertiza tehnică;
- Documentaţie privind exploatarea, întreţinerea, repararea şi urmărirea comportării în timp a construcţiei;
- Planul de securitate si sănătate întocmit în conformitate cu HG 300/2006;
- Proiect "AS BUILT".
Asigurarea asistenţei tehnice din partea proiectantului (înseamnă asistenţa tehnică acordată de proiectant pe durata execuţiei lucrărilor, reprezentând toate activităţile prevăzute de lege şi de prezentul caiet de sarcini pe care trebuie să le îndeplinească personalul proiectantului pe durata execuţiei lucrărilor, până la recepţia finală).
Asistenţă tehnică din partea proiectantului se va acorda începând cu data comunicată prin ordinul de începere a lucrărilor şi până la recepţia finală a lucrărilor
Etapa 2 Executie lucrari
În etapa de executie, se vor realiza lucrările de execuţie conform proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie aprobate şi recepţionate de beneficiar.
Lucrările vor începe după obţinerea Autorizaţiei de construire, emiterea ordinului de începere a lucrării şi predarea amplasamentului, conform graficului întocmit de antreprenor şi acceptat de beneficiarul lucrării precum şi după prezentarea de către executant a Planului propriu de securitate şi sănătate, plan ce va cuprinde ansamblul de măsuri de securitate şi sănătate specifice fiecărui antreprenor.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 8 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 5-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Clauză suspensivă
“Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 12 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 9
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 8 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 5-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.