Obiectivul de investitii, respectiv corpul I din cadrul Şcolii gimnaziale nr. 7 situat în strada Cerbului nr. 2 din municipiul Hunedoara, este construit în 1977. Regimul de înălţime este P+2E şi are o suprafaţă construită de 796 mp, suprafaţa construită desfăşurată de 2307 mp şi include săli de clasă, laboratoare, cabinete, depozite, birouri, sala de sport şi grupuri sanitare.
Terenul pe care se afla in prezent cladirea ca...
Obiectivul de investitii, respectiv corpul I din cadrul Şcolii gimnaziale nr. 7 situat în strada Cerbului nr. 2 din municipiul Hunedoara, este construit în 1977. Regimul de înălţime este P+2E şi are o suprafaţă construită de 796 mp, suprafaţa construită desfăşurată de 2307 mp şi include săli de clasă, laboratoare, cabinete, depozite, birouri, sala de sport şi grupuri sanitare.
Terenul pe care se afla in prezent cladirea care urmeaza sa fie reabilitata este situat in municipiul Hunedoara, apartine domeniului public si se afla in intravilan, are forma dreptunghiulara si o suprafata de 8.935 mp.
Amplasamentul studiat are urmatoarele vecinatati: NORD – Gradinita cu program prelungit „Floarea Soarelui”; EST - domeniul public; VEST - strada locala; SUD - Complex Piata Dunarea.
Pentru realizarea lucrarilor de reabilitare este necesara intocmirea unei documentatii tehnico-economice fazele Proiect Tehnic, Documentatie obtinere avize/acorduri, Proiect Autorizatie Construire, Proiect organizare executie lucrari si executia lucrarilor aferente obiectivului de investitii.
Lucrările constau în reabilitarea termică a imobilului, reabilitarea acoperişului, reparaţii interioare şi exterioare, zugrăveli, reabilitarea instalaţiilor sanitare, de canalizare, de încălzire şi electrice, care nu mai îndeplinesc condiţiile normale de funcţionare, fiind foarte vechi şi totodată realizarea măsurilor privind securitatea la incendii.
Durata contractului avand ca „Reabilitare Corp I, strada Cerbului nr. 2 - Scoala Gimnaziala nr 7, Municipiul Hunedoara, structura a Colegiului Economic Emanuil Gojdu, Judetul Hunedoara” se va derula pe o perioada de maxim 26 luni.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate se poate realiza fara organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 15 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.