Contract de execuţie lucrări + dotări aferente avand ca obiect:
,,Reabilitare clădire anexă la Colegiul Tehnic Energetic" din municipiul Sibiu, str. Electricienilor nr.1
Valoarea estimată a lucrărilor ce fac obiectul prezentei proceduri de achiziţie este :
Valoare estimată execuţie – 3.198.930,12 lei fara TVA din care (organizarea de şantier 74.139,76 lei fără TVA şi utilaje, echpamente tehnologice care necesita montaj 1...
Contract de execuţie lucrări + dotări aferente avand ca obiect:
,,Reabilitare clădire anexă la Colegiul Tehnic Energetic" din municipiul Sibiu, str. Electricienilor nr.1
Valoarea estimată a lucrărilor ce fac obiectul prezentei proceduri de achiziţie este :
Valoare estimată execuţie – 3.198.930,12 lei fara TVA din care (organizarea de şantier 74.139,76 lei fără TVA şi utilaje, echpamente tehnologice care necesita montaj 152.000,00 lei fără TVA)
Valoare estimată dotări – 444.537,82 lei fara TVA
Valoare totală estimată – 3.643.467,94 lei fara TVA
Astfel, valoarea totală estimată a achizitiei , fara suma aferentă procentului de diverse şi neprevăzute este de: 3.643.467,94 lei fără TVA
Descrierea sumară a lucrărilor ce trebuie realizate:
Obiectivul investitiei este amenajarea unui demisol şi a unui parter ce va avea ca funcţiune Creşă.
Principalele lucrări:
-demolarea parţială a unor elemente nestructurale, cu modificarea funcţiunii existente a construcţiei;
- izolarea termică a pereţilor exteriori;
- instalaţii de alimentare cu apă şi canalizare;
- instalaţii de încălzire;
- instalaţii electrice;
- instalaţii de detecţie, avertizare şi alarmare în caz de incendiu;
- instalaţie de supraveghere video;
- instalaţii de gaz;
- instalaţii sanitare;
- înlocuire tâmplărie;
- amenajare spaţiu de joacă;
- reabilitare faţadă;
- reabilitare acoperiş;
- dotarea cu mobilierul necesar funcţionarii creşei.
Se vor executa lucrările conform specificaţiilor din Caietul de sarcini şi proiectul tehnic.
Numar zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 15 zile.Termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.