,Reabilitare alei de acces la blocuri in orasul Viseu de Sus, Jud.Maramures", astfel:
Lot 1: Obiectivul investitiei consta in reamenajarea si modernizarea aleilor carosabile si pietonale de acces intre blocuri, in cartierul Unic din orasul Viseu de Sus, precum si reabilitarea/modernizarea strazilor Nicolae Balcescu si strada Zorilor, conform proiectului tehnic si a detaliilor de executie strazi si a proiectului tehnic, pr...
,Reabilitare alei de acces la blocuri in orasul Viseu de Sus, Jud.Maramures", astfel:
Lot 1: Obiectivul investitiei consta in reamenajarea si modernizarea aleilor carosabile si pietonale de acces intre blocuri, in cartierul Unic din orasul Viseu de Sus, precum si reabilitarea/modernizarea strazilor Nicolae Balcescu si strada Zorilor, conform proiectului tehnic si a detaliilor de executie strazi si a proiectului tehnic, precum si a detaliilor de executie retea canalizare pluviala.
VALOAREA ESTIMATA LOT 1FARA TVA: 2.280.801,00 RON
- 4.1 Constructii si instalatii: 2.269.200,00 lei fara TVA
- 5.1.1 Organizare de santier: 6.878,00 lei fara TVA
- 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii de santier: 4.723,00 lei fara TVA
Lot 2: Obiectivul investitiei consta in reamenajarea si modernizarea aleilor carosabile si pietonale de acces intre blocuri, in cartierul T-uri din orasul Viseu de Sus, precum si reabilitarea/modernizarea strazilor GThe Doja si strada Plevnei, conform proiectului tehnic si a detaliilor de executie strazi si a proiectului tehnic, precum si a detaliilor de executie retea canalizare pluviala
VALOAREA ESTIMATA LOT 2 FARA TVA: 4.385.410,00 RON
- 4.1 Constructii si instalatii: 4.368.854,00 lei fara TVA
- 5.1.1 Organizare de santier: 6.878,00 lei fara TVA
- 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii de santier: 9.678,00 lei fara TVA
Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 4 zile
Procedura de atribuire este initiata sub incidenta clauzei suspensive, în sensul ca încheierea contractului de achizitie publica se va realiza numai în masura în care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finantare, semnarea contractului facându -se cu respectarea legislatiei în vigoare. Având în vedere dispozitiile Legii nr.98/2016 si a H.G nr.395/2016, Autoritatea Contractanta precizeaza ca va încheia contractul cu ofertantul declarat câstigator numai în masura în care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finantare. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finantare nu se va semna, Autoritatea Contractanta îsi rezerva dreptul de a aplica prevederile art.212 din legea nr.98/2016, adica de a anula procedura de achizitie, fiind imposibila încheierea contractului. Ofertantii din cadrul acestei proceduri înteleg ca autoritatea contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu în cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca autoritatea contractanta a fost notificata asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga raspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situatia descrisa.