Prin acest proiect se propune reabilitarea şi modernizarea Străzii Horia din Municipiul Dorohoi, judeţul Botoşani în lungime de 1533,0 m.
Pentru încadrarea gabaritului părţii carosabile a străzii s-a adoptat un profil transversal alcătuit din parte carosabilă cu lăţimea între 6,00 – 7,00 m cu pantă sub formă de acoperiş de 2,5.
La realizarea lucrărilor se vor utiliza numai materiale agrementate conform reglementărilor in vi...
Prin acest proiect se propune reabilitarea şi modernizarea Străzii Horia din Municipiul Dorohoi, judeţul Botoşani în lungime de 1533,0 m.
Pentru încadrarea gabaritului părţii carosabile a străzii s-a adoptat un profil transversal alcătuit din parte carosabilă cu lăţimea între 6,00 – 7,00 m cu pantă sub formă de acoperiş de 2,5.
La realizarea lucrărilor se vor utiliza numai materiale agrementate conform reglementărilor in vigoare.
Materialele folosite vor fi in concordanţă cu prevederile HG 766/1997 si a Legii 10/1995.
Sistemul rutier al străzii va avea următoarea alcătuire:
- 4 cm mixtura asfaltica stabilizata MAS16 conform AND 605/2016
- 6 cm beton asfaltic deschis BAD22,4 AND 605/2016
- 8 cm anrobat bituminous cu criblura AB31.5 – AND 605/2016
- 20 cm balast stabilizat cu 6% lianti hidraulici rutieri (Doroport)
- 25 cm balast
- 15 cm strat de forma din balast rezultat din desfaceri
Sistemul pietonal al trotuarelor va avea următoarea alcătuire:
- 4 cm beton asfaltic BA16
- 10 cm balast stabilizat cu 6% ciment STAS 10473
- 10 cm balast din desfaceri
Trotuarele vor fi încadrate cu bordura existentă de 20 x 25 cm şi cu borduri mici de 10 x 15 cm pe fundaţie din beton. Acolo unde este posibil, trotuarele străzii Horia se vor continua cu trotuare pe străzile laterale.
Colectarea apelor provenite din precipitaţii se va face la gurile de scurgere proiectate si racordate la canalizarea pluviala proiectată.
Gurile de scurgere s-au amplasat la distanţe de 50,0 m pe ambele părţii ale carosabilului si in zonele critice functie de sensul de scurgere a apelor pluviale si functie de inclinarea pantei transversale a profilului transversal.
Valoarea estimată este de 3.047.832,00 fără TVA, conform devizului general al investiţiei, format din însumarea următoarelor linii bugetare:
? Cheltuieli pentru investiţia de bază: 2.973.495,00 LEI;
? Valoare organizare de şantier: 74.337,00 LEI;
Note: *Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţii suplimentare cel mai târziu, cu 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, in măsura in care solicitările sunt transmise in termenul precizat la cap. I.3.
Valoarea estimata a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevăzute precizata în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesitaţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice.