Obiectul contractului este reprezentat de reabilitarea unităţii de învăţământ prin execuţia următoarelor lucrări: inlocuirea tamplariei din lemn uzata cu tamplarie PVC cu geam termoizolant, realizarea de termosistem, inlocuirea planseului peste parter din lemn cu planseu din beton armat, realizarea de grupuri sanitare in sala de clasa 3, inlocuirea instalatiilor electrice uzate, realizarea de intalatii sanitare, realizarea ...
Obiectul contractului este reprezentat de reabilitarea unităţii de învăţământ prin execuţia următoarelor lucrări: inlocuirea tamplariei din lemn uzata cu tamplarie PVC cu geam termoizolant, realizarea de termosistem, inlocuirea planseului peste parter din lemn cu planseu din beton armat, realizarea de grupuri sanitare in sala de clasa 3, inlocuirea instalatiilor electrice uzate, realizarea de intalatii sanitare, realizarea de intalatii termice, realizarea unei invelitori din tabla care o va inlocui pe cea veche din tigla şi echiparea cu dotări specifice.
Valoarea estimata a lucrarilor este de 538.347,22 lei fara TVA stabilita in baza Devizului general intocmit la faza Proiect Tehnic, suma ce reprezinta însumarea urmatoarelor capitole:
- 1.2. Amenajarea terenului - 24.415,00 lei fara TVA
- 1.3. Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea terenului la stare iniţială - 2.000,00 lei fara TVA
- 2.1. Alimentare cu apa, canalizare - 27.611,00 lei fara TVA
- 4.1. Constructii si instalatii - 321.167,72 lei fara TVA
- 4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale - 4.988,50 lei fara TVA
- 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesită montaj - 49.885,00 lei fara TVA
- 4.5. Dotari - 99.730,00 lei fara TVA
- 5.1.1. Organizare de santier - Lucrari de constructii - 1.000,00 lei fara TVA
- 5.1.2. Organizare de santier - Cheltuieli conexe organizarii de santier - 7.550,00 lei fara TVA
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta în anuntul de participare simplificat si fisa de date achizitiei la sectiunea I.3 Comunicare din Fisa de date a achizitiei, respectiv 13 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Termenul limita exprimat in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari, conform obligatiei prevazuta la art.160, alin.2 din Legea nr.98/2016, astfel cum a fost acesta modificat prin O.U.G. nr.107/2017 pentru modificarea si completarea unor acte normative cu impact în domeniul achizitiilor publice, este de 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.