Autoritatea contractanta doreste incheierea unui contract de lucrari avand ca obiectiv „ Execuţie lucrări pentru proiectul” REABILITARE ŞI DOTARE ŞCOALĂ GIMNAZIALĂ CLASELE I-VIII, COMUNA LUNCOIU DE JOS ÎN VEDEREA OBŢINERII AUTORIZAŢIEI DE FUNCŢIONARE”. Valoarea estimată s-a determinat în conformitate cu valorile estimate regasite în Devizul General actualizat la faza Proiect Tehnic de Executie, întocmit de proiectanţii de ...
Autoritatea contractanta doreste incheierea unui contract de lucrari avand ca obiectiv „ Execuţie lucrări pentru proiectul” REABILITARE ŞI DOTARE ŞCOALĂ GIMNAZIALĂ CLASELE I-VIII, COMUNA LUNCOIU DE JOS ÎN VEDEREA OBŢINERII AUTORIZAŢIEI DE FUNCŢIONARE”. Valoarea estimată s-a determinat în conformitate cu valorile estimate regasite în Devizul General actualizat la faza Proiect Tehnic de Executie, întocmit de proiectanţii de specialitate .Conform Devizului General intocmit de proiectantul care a elaborat documentatia la faza Proiect Tehnic aferent obiectivului mentionat, au fost aprobati indicatorii tehnico-economici, si autoritatea contractanta a stabilit valoarea estimata pentru executia acestui contract, la 2.547.621,05 lei fără TVA, fiind defalcată dupa cum urmează: Valoare estimată C+M : 2.358.848,05 lei fără TVA care cuprinde:
Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului 28.430,00 lei fara TVA
-amenajarea terenului 13.430,00 lei fara TVA
-amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala 15.000 lei fara TVA
Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii 58.560,00 lei fara TVA
Cheltuieli pentru investitia de baza 2.271.858,05 lei fara TVA alcatuita din:
-constructii si instalatii 2.255.078,20 lei fara TVA
-montaj utilaje tehnologice 10.260,00 lei fara TVA
-lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier - 6.519,85 lei fara TVA.
Valoare estimata Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 188.773,00 lei fara TVA
Avand in vedere faptul ca in documentatia tehnica care sta la baza atribuirii contractului de executie se regasesc informatii si specificatii tehnice aferente dotarilor si utilajelor fara echipamente si transport, autoritatea contractanta a ales ca acestea sa faca obiectul unor noi procedure de achizitie, in concluzie la prezenta procedura nu se va cota dotarile si utilajele fara echipamente si transport.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
Termenul limita de raspuns din partea Autoritatii contractante la solicitarile de clarificari: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9 zile