Feedback
I.D.: 5063206

”SISTEM DE CANALIZARE SI EPURARE APE UZATE IN SAT CIOCENI, COMUNA ALBESTI-PALEOLOGU, JUDETUL PRAHOVA”

Data publicarii
23.01.15 Exista 257.230 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45232440-8
Termenul limita pentru depunere:
06.02.15
Pretul estimativ:
4.100.113,00 RON
Documente participare:
  1. 7-369432.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul presupune realizarea, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini a urmatoarelor activitati: 01 Retea canalizare menajera 02 Statie de pompare 03 Statie de epurare 04 Echipamente 05 Dotari 06 Racord electric Lucrarile de constructii si instalatii si adaptarea la teren pentru executia „Sistem de canalizare si epurare ape uzate in sat Cioceni, comuna Albesti Paleologu, judetul Prahova” includ: a) Adapt...
Contractul presupune realizarea, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini a urmatoarelor activitati: 01 Retea canalizare menajera 02 Statie de pompare 03 Statie de epurare 04 Echipamente 05 Dotari 06 Racord electric Lucrarile de constructii si instalatii si adaptarea la teren pentru executia „Sistem de canalizare si epurare ape uzate in sat Cioceni, comuna Albesti Paleologu, judetul Prahova” includ: a) Adaptare la teren si/sau detalii de executie acolo unde este cazul b) Lucrari de constructie, respectiv : - retea canalizare ape uzate 10.184,00 ml - statie de epurare ape uzate Qzimax 135 m3/zi, 1,00 buc - statie de pompare ape uzate din cadrul sistemelor de canalizare, 2,00 buc - camine de vizitare, 148,00 buc - camine de racord la proprietati, 330,00 buc c) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice d) Testare si punere in functiune e) Monitorizarea functionarii statiei si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesar f) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor g) Instruirea personalului Beneficiarului si/sau Operatorului. Contractul presupune realizarea, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini a urmatoarelor activitati: - Executie lucrari, valoare totala estimata : 4.556.619,00 Lei fara TVA. • Valoarea totala estimata cuprinde si cheltuieli diverse si neprevazute in procent de 11,1339%, reprezentand 456.506,00 Lei fara TVA. • Valoarea estimata fara diverse si neprevazute este de 4.100.113,07 Lei fara TVA astfel : 1) Executie lucrari de constructii si instalatii, retele, utilitati, utilaj, echipamente tehnologice si functionale cu si fara montaj, valoare estimata – 4.035.857,02 Lei fara TVA; 2) Organizare de santier pt. lucrari de constructii si instalatii : 64.256,05 lei fara TVA. Valoarea totala estimata : 4.556.619,00 Lei fara TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu