Obiectul Acordului-cadru este prestarea Serv. de supervizor al lucrărilor de execuție ce fac obiectul contr. încheiat în conf.
cu prev. HG nr. 1/2018, precum și dirigenție de șantier pe toată perioada de execuţie a lucrărilor şi până la recepţia finală
pentru blocuri de locuințe din Sectorul 2 al Municipiului București.Scopul acordului-cadru îl reprezintă stabilirea elementelor/condițiilor
esențiale care v...
Obiectul Acordului-cadru este prestarea Serv. de supervizor al lucrărilor de execuție ce fac obiectul contr. încheiat în conf.
cu prev. HG nr. 1/2018, precum și dirigenție de șantier pe toată perioada de execuţie a lucrărilor şi până la recepţia finală
pentru blocuri de locuințe din Sectorul 2 al Municipiului București.Scopul acordului-cadru îl reprezintă stabilirea elementelor/condițiilor
esențiale care vor guverna contr. subsecv. de prestari servicii ce urmează să fie atribuite pe durata derulării prezentului
acord-cadru. Obiectivul specific al prezentei achiziții îl reprezintă semnarea unui Acord-Cadru, avand ca obiect prestarea
de serv. de dirigenţie de şantier care vor consta în verificarea și monitorizarea execuției lucrărilor de construcții, prin
personal tehnic specializat, autorizat conf. preved. legale în vigoare, astfel încât să se asigure că este atinsă o calitate
înaltă a construcţiei în intervalul de timp şi bugetul stabilit, şi că toate lucrările sunt realizate în conf. cu proiectul
tehnic aprobat, specificaţiile de performanţă și Programul de Lucrări aprobat, executarea lucrărilor de reabilitare termică
a blocurilor de locuințe din Sectorul 2 al municipiului București fiind împărțita în 4 loturi.Contr. subsecv. ce urmează să
fie atribuite au ca obiect prestarea unor serv. de supervizor al lucrărilor de execuție ce fac obiectul contr. subsecv. încheiate
în conf. cu prev. HG nr. 1/2018, precum și dirigenție de șantier pe toată perioada de execuţie a lucrărilor şi până la recepţia
finală in ceea ce priveste obiectivul de investiţii „Executarea lucrărilor de reabilitare termică a blocurilor de locuințe
din Sectorul 2 al Municipiului București (Lot 1 + Lot 2 + Lot 3 + Lot 4)”, la care, lucrările de reabilitare termică se vor
executa pe baza documentaţiilor tehnico-economice pentru creşterea eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe din Sectorul
2 (Expertiza tehnică, audit energetic, DALI, PTh+DDE+CS întocmite cu respectarea DTAC vizate spre neschimbare, semnate şi
ştampilate de către Proiectant şi Verificator conform HG nr. 925 din 20.11.1995), întocmite pentru fiecare obiectiv în parte
cu respectarea normelor în vigoare, în vederea creşterii performanţei energetice a clădirilor pentru care sunt propuse lucrările
de intervenţie.Contr. subsecv. se vor încheia în funcție de necesitățile Promitentului-Achizitor, pe toată perioada de valabilitate
a acordului-cadru.Prestarea serv. de supervizare va fi demarată după constituirea GBE și emiterea Ordinului de începere. Ordinul
de începere va fi emis de către Autoritate numai dacă Contractantul face dovada constituirii GBE, conform prevederilor prezentei
documentatii.Termenul de executie a contr. subsecv. de serv. este in raport de termenul de executie a lucrarilor, care este
estimat la maxim 6 luni/pe fiecare bloc în parte, calculat de la data prevăzută în ordinul de începere a lucrărilor emis de
către achizitor, și comunicat executantului, și până la data emiterii procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor.
Lucrările vor fi executate concomitent/simultan pe toate blocurile care se regăsesc într-un contract subsecvent de lucrari.AC
estimează că pe perioada acordului-cadru, de 4 ani, va încheia un număr maxim de 4 contr. subsecv./lot/an. In cadrul ofertei
se va lua in calcul alocarea de resurse materiale, umane și financiare necesare prestarii serviciilor respective.Durata contr.
subsecv. incheiate in perioada de valabilitate a acordului-cadru poate depasi durata acordului-cadru si se intinde pana la
finalizarea completa a activitatilor ce constituie obiectul acestora, luand in calcul orice forme de prelungire, perioada
de remediere a defectiunilor, etc.Inform. aferente propunerii tehnice se raporteaza la lucrarile care vor face obiectul celui
mai mare contr. subsecv. care se estimeaza ca va fi atribuit pe durata acordului-cadru/lot, care este de 6 luni. Garantia
lucrarilor este de minim 36 luni de la data receptiei la terminarea lucrarilor.