I. Elaborarea documentaţiilor tehnico-economice, faza PTh:- Realizarea proiectului pentru Autorizarea Executării Lucrărilor
de Construire (P.A.C.) și a Proiectului de Organizare a Execuției Lucrărilor (P.O.E.), inclusiv obținerea tuturor avizelor
precum și depunerea documentației la avizator. Proiect Tehnic de Execuție (PTE), ținând cont de aplicabilitatea în totalitate
a legislației în vigoare (norme, nor...
I. Elaborarea documentaţiilor tehnico-economice, faza PTh:- Realizarea proiectului pentru Autorizarea Executării Lucrărilor
de Construire (P.A.C.) și a Proiectului de Organizare a Execuției Lucrărilor (P.O.E.), inclusiv obținerea tuturor avizelor
precum și depunerea documentației la avizator. Proiect Tehnic de Execuție (PTE), ținând cont de aplicabilitatea în totalitate
a legislației în vigoare (norme, normative, legislație, etc);- Asistență tehnică permanentă pe întreaga perioadă de derulare
a lucrărilor, la solicitarea constructorului / beneficiarului sau a dirigintelui de șantier, din partea proiectantului (pe
perioada de execuție a lucrărilor și pentru participarea proiectantului la fazele incluse în programul de control al lucrărilor
de execuție, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcții);- Susținerea proiectului tehnic în fața verificatorului
tehnic de proiecte și realizarea de modificări dacă este cazul la cererea acestuia (verificatorului) de câte ori este necesar;Serviciile
vor fi prestate în strânsă colaborare cu Beneficiarul.Beneficiarul va asigura verificarea proiectului tehnic prin verificatori
atestați potrivit prevederilor Legii nr. 10/1995, cu modificările și completările ulterioare.II. Execuţie lucrări aferente
realizării investiţiei şi UE (urmărirea execuţiei lucrărilor):- Execuția lucrărilor aferente realizării investiției- Asistență
tehnică permanentă pe întreaga perioadă de derulare a lucrărilor, la solicitarea constructorului / beneficiarului sau a dirigintelui
de șantier, din partea proiectantului (pe perioada de execuție a lucrărilor și pentru participarea proiectantului la fazele
incluse în programul de control al lucrărilor de execuție, avizat de către Inspectoratul de Stat în Construcții).Obiectivul
major al proiectului: realizarea investiției propuse va asigura legătura între două drumuri naționale: DN 69 și DN 7 Obiectivele
generale preconizate a fi atinse prin realizarea investiţiei sunt: Reducerea duratei de transport; Creșterea confortului
și siguranței în trafic; Dezvoltarea zonelor pe care le va deservi calea de comunicație; Reducerea costurilor de întreținere
și reparație a vehiculelor; Îmbunătățirea condițiilor de mediu; Reducerea numărului de accidente; Reducerea semnificativă
a poluării mediului prin reducerea noxelor și a zgomotului; Sporirea vitezei de parcurs și implicit a timpului aferent transportului
de mărfuri și călători; Reducerea uzurii mijloacelor de transport; Îmbunătățirea accesabilității și mobilității populației,
a bunurilor și serviciilor, care va stimula o dezvoltare economică durabilă; Crearea de noi locuri de muncă atât pe perioada
lucrărilor, cât și ulterior, în cazul în care atracțiile turistice din zonă vor fi puse în evidență.Durata totală estimată
a contractului de lucrări este de 24 luni, din care: - 6 luni prestarea serviciilor de proiectare, din care 5 luni serviciile
de proiectare si 1 luna aprobare de catre supervizor si beneficiar a documentatie;- 18 luni execuție lucrări In conformitate
cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016,cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la
care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia
de atribuire este de maxim 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar termenul limită în care autoritatea
contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare este în a
12-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor conf. Art. 161 din Lg 98/2016.