Contractul are ca obiect implementarea unei Platforme de Digitizare în cadrul Spitalului Județean de Urgență ”Dr. Constantin
Opriș”, Baia Mare prin: - Furnizare de Echipamente, în conformitate cu cerințele din prezentul caiet de sarcini.- Furnizarea
de Licențe software, în conformitate cu cerințele din prezentul caiet de sarcini. Autoritatea contractantă va putea beneficia
de acestea imediat după finalizar...
Contractul are ca obiect implementarea unei Platforme de Digitizare în cadrul Spitalului Județean de Urgență ”Dr. Constantin
Opriș”, Baia Mare prin: - Furnizare de Echipamente, în conformitate cu cerințele din prezentul caiet de sarcini.- Furnizarea
de Licențe software, în conformitate cu cerințele din prezentul caiet de sarcini. Autoritatea contractantă va putea beneficia
de acestea imediat după finalizarea serviciilor de instalare și configurare preliminară;- Prestarea de Servicii IT, constând
în totalitatea serviciilor pentru operaționalizarea Platformei de Digitizare, în conformitate cu cerințele din prezentul caiet
de sarcini;Achiziția ”Platformei de Digitizare” în cadrul Spitalului Județean de Urgență ”Dr. Constantin Opriș”, Baia Mare”
urmărește îndeplinirea obiectivelor asumate prin proiectul depus pentru finanțare prin Planul Național pentru Reziliență
și Redresare, Componenta C7 – Transformare digitală, I3. Realizarea sistemului de eHealth și telemedicină; Investiția specifică:
I3.3 - Investiții în sistemele informatice și în infrastructura digitală a unităților sanitare publice, COD APEL MS-733, după
cum urmează:- îmbunătățirea rețelelor de comunicații (infrastructura IT); - implementarea și/sau îmbunătățirea software-ului
clinic și a interoperabilității; - implementarea și/sau îmbunătățirea software-ului non-clinic și a interoperabilității.Prin
Implementarea Platformei de Digitizare în cadrul Spitalului Județean de Urgență ”Dr. Constantin Opriș”, Baia Mare” se așteaptă
să se aducă beneficii semnificative pentru toate părțile implicate, precum și pentru calitatea serviciilor medicale și administrarea
eficientă a activităților interne:Prezenta procedură este inițiată sub incidența clauzei suspensive.Orice operator economic
interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire, semnate
cu semnătură electronică extinsă, numai prin SEAP, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractantă,
respectiv numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor:
18 zile. Răspunsurile la solicitările de clarificări cu privire la documentația de atribuire vor fi publicate în SEAP, la
Secțiunea ”Lista,clarificări, notificări si decizii” din cadrul anunțului de participare. Autoritatea contractantă va răspunde
la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin.(3)
din Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului-cadru
din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare.Autoritatea contractanta stabileste
următoarele termene-limita în care va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare:
- primul termen-limita: cu 18 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor precizată în anunțul de participare;
- al doilea termen-limita: în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.