Feedback
I.D.: 39064374

”Echipament Individual de Protecţie pentru personalul C.N.T.E.E. “Transelectrica” - S.A. (Acord Cadru)“

Data publicarii
14.10.19 Exista 1.071.351 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
18143000-3
Termenul limita pentru depunere:
14.11.19
Pretul estimativ:
1.547.400,00 RON - 1.547.400,00 RON
Documente participare:
  1. anexa 20 PELERINA DE PLOAIE.doc
  2. anexa 21 -Caciula.doc
  3. anexa 22 Capison bbc.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţionarea echipamentelor individuale de protecţie trebuie să fie în conf cu art. 7 şi art. 13 din L 319/2006 a Securităţii şi Sănătăţii în Muncă , cu completările şi modificările ulterioare. Dezideratul este asigurarea cadrului organizatoric şi a mijloacelor necesare sănătăţii şi securităţii în muncă, pentru îndeplinirea lui C.N.T.E.E. ”Transelectrica“ - S.A. trebuie să ia următoarele măsuri: -asigurarea securităţii ş...
Achiziţionarea echipamentelor individuale de protecţie trebuie să fie în conf cu art. 7 şi art. 13 din L 319/2006 a Securităţii şi Sănătăţii în Muncă , cu completările şi modificările ulterioare. Dezideratul este asigurarea cadrului organizatoric şi a mijloacelor necesare sănătăţii şi securităţii în muncă, pentru îndeplinirea lui C.N.T.E.E. ”Transelectrica“ - S.A. trebuie să ia următoarele măsuri: -asigurarea securităţii şi protecţia sănătăţii lucrătorilor -prevenirea riscurilor profesionale -asigurarea cadrului organizatoric şi a mijloacelor necesare sănătăţii şi securităţii în muncă -să asigure echipamente de muncă fără pericol pentru securitatea şi sănătatea lucrătorilor -să asigure echipamente individuale de protecţie -să acorde obligatoriu echipament individual de protecţie nou, în cazul degradării sau al pierderii calităţilor de protecţie Frecvenţa de atribuire a contractelor subsecvente va fi de regulă anual, în funcţie de necesităţi Pt Lot 1 în anul 2019 val min este egal cu val max, adică 192.164 lei fără TVA şi reprezintă val estimată a contractului subsecvent. Pt Lot 2 în anul 2019 val minimă este egal cu val max, adică 286.535 lei fără TVA şi reprezintă val estimată a contractului subsecvent. Pt Lot 1 în anul 2020 val min estimată a contractului subsecvent este de 254.127 lei fără TVA, iar val max estimată a contractului subsecvent este de 318.577 lei fără TVA. Pt Lot 2 în anul 2020 val min estimată a contractului subsecvent este de 553.655 lei fără TVA, iar val max estimată a contractului subsecvent este de 750.124 lei fără TVA. Acordul cadru se va încheia cu maxim 5 (cinci) operatori economici pentru fiecare lot în parte, prin aplicarea criterului – pretul cel mai scazut; Contractele subsecvente pe lotul 1 şi lotul 2 pot fi atribuite aceluiaşi operator economic; Atribuirea contractelor subsecvente se face cu reluarea competiţiei prin aplicarea criterului pretul cel mai scazut; Atribuirea contractelor subsecvente se va face in urma depunerii ofertelor imbunatatite, in sensul diminuarii acestora fata de valoarea oferatată la Acordul - cadru, potrivit fiecarui Lot, prin intermediul SEAP; Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent ce urmează să fie atribuit pe durata acordului cadru este de 750.124 lei fără TVA. CANTITATILE MINIME SI MAXIME ESTIMATE PENTRU UN CONTRACT SUBSECVENT sunt prevazute in Lista de cantitati si preturi pentru Acordul - cadru defalcata pe cele 2 loturi, anexa la Form12 - Formular de oferta Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare, astfel: - in a 11-a zi calendaristica inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractanta va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul-limita stabilit, conform art. 29 alin (3) din HG 394/2016.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord - Cadru: "Echipament Individual de Protecţie pentru personalul C.N.T.E.E. “Transelectrica" - S.A.“ - 5 Loturi 30.01.20
"Servicii de întreţinere, reparaţii, furnizare piese de schimb pentru instalaţii de climatizare şi refrigerare, ventilaţie, termice (inclusiv punct termic propriu), sanitare, precum şi aparate şi echipamente componente instalaţiilor" ce deservesc imobilul situat în bd. Unirii nr. 22, sector 3, Bucureşti,,  
Achiziţionarea serviciilor de medicina muncii salariaţilor Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei (succesor în drepturi şi obligaţii al M.L.P.D.A) pentru perioada 01.05.2021-31.12.2024 04.03.21
Achizitionarea de Articole de Menaj pentru Curatenie in locatiile HIDROELECTRICA unde se face curatenie cu forte proprii, in conformitate cu “Regulamentul Cadru privind asigurarea de MATERIALE IGIENICO-SANITARE la locurile de munca pentru protectia impotriva imbolnavirilor si mentinerea igieniei personale a angajatilor", aprobat prin Procedura P_S13.082 Acordare de Materiale Igienico-Sanitare la data de 21.09.2020  
Acord-cadru furnizare cartofi vara si ceapa uscata, necesar 2019 31.05.19
,, Servicii de asigurări auto tip CASCO pentru autovehiculele din parcul auto al R.A.R.-R.A."  
Achizitionare servicii de consultanta privind verificari on-the-spot in cadrul Programului Operational Comun Bazinul Marii Negre 2014-2020 24.05.21
Achizitionare servicii de consultanta privind verificari on-the-spot in cadrul Programului Operational Comun Bazinul Marii Negre 2014-2020 24.05.21
ACORD CADRU "Furnizare de certificate de înregistrare şi plăcuţe cu numere de înregistrare".  
“PRESTAREA SERVICIILOR DE PAZĂ ÎN CADRUL REGISTRULUI AUTO ROMÂN - R.A. PENTRU SEDIUL CENTRAL RAR-RA ŞI REPREZENTANŢA RAR VOLUNTARI"