Proiectul propune realizarea unei structuri de traversare peste raul Nadrag cu suprastructura din beton armat, ce asigura o lumina de 10,80 m si o lungime totala a podului de 12,50 m, schema statica a dalei fiind simplu rezemata, cu suprastructura realizata din 13 grinzi prefabricate tip T din beton precomprimat cu armura preintinsa, avand lungimea de 12,00 m.
Lungimea totala a traseului proiectat este de 95,34 m, iar lungi...
Proiectul propune realizarea unei structuri de traversare peste raul Nadrag cu suprastructura din beton armat, ce asigura o lumina de 10,80 m si o lungime totala a podului de 12,50 m, schema statica a dalei fiind simplu rezemata, cu suprastructura realizata din 13 grinzi prefabricate tip T din beton precomprimat cu armura preintinsa, avand lungimea de 12,00 m.
Lungimea totala a traseului proiectat este de 95,34 m, iar lungimea totala a podului proiectat este de 12,50 m. Rampele de acces se refac pe o lungime totala de 82,84 m, din care 12,78 m rampa de acces mal drept (rampa DJ681B) si 70,06 m rampa de acces mal stang (rampa Strada Ghioceilor).
Latimea podului este de 8,00 m la care se adauga latimea grinzilor parapet de cate 0,30 m fiecare, rezultand o latime totala de 8,60 m. Conform STAS 2924–91 „Poduri pe sosea. Gabarite”, in cadrul latimii podului se asigura:
- latimea gabaritului de libera trecere de 6,00 m intre fetele bordurilor (o banda de circulatie);
- latimea fasiei libere 2 x 1,00 m;
- latimea trotuarului de 2 x 1,00 m.
Avand in vedere ca podul se afla intr-o zona cu trafic redus si viteza de circulatie impusa pe pod este de 10 km/h, iar drumul este de clasa tehnica IV, latimea gabaritului de libera trecere proiectat este de 6,00 m care include si supralargirea de 2,00 m aplicata in curbe, rezultand o singura banda de circulatie.
Valoarea estimata a contractului este de 523.440 lei, din care:
Constructii si instalatii ……………………………….............................……………...... 513176 lei
Lucrari de constructii aferente organizarii de santier (2%)…………………….….…… 10264 lei.