Autoritatea contractantă îşi propune încheierea unui contract de furnizare/servicii: ”Concepţie grafică, achiziţionare şi realizare a unor materiale promoţionale, cu respectarea elementelor de identitate vizuală ale Programului Interreg V-A România-Ungaria, precum şi a specificaţiilor tehnice prevăzute în caietul de sarcini”. Recepţia se face la sediul achizitorului şi se finalizează prin încheierea unui proces verbal de re...
Autoritatea contractantă îşi propune încheierea unui contract de furnizare/servicii: ”Concepţie grafică, achiziţionare şi realizare a unor materiale promoţionale, cu respectarea elementelor de identitate vizuală ale Programului Interreg V-A România-Ungaria, precum şi a specificaţiilor tehnice prevăzute în caietul de sarcini”. Recepţia se face la sediul achizitorului şi se finalizează prin încheierea unui proces verbal de recepţie semnat de către ambele părţi, după efectuarea testelor/probelor şi predarea documentelor de însoţire, conform caietului de sarcini. Recepţia se va face la data livrării materialelor promotionale. Toate materialele promotionale vor trebui personalizate cu elementele de identitate vizuală ale Programului Interreg V-A România-Ungaria. Layout-ul tuturor materialelor realizate va respecta toate prevederile Manualului de Identitate Vizuală pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria. Inscripţionarea siglelor se va realiza aliniat, vizibil şi nedeformat, asigurând vizibilitate optimă, în culoare contrastantă cu materialul din care este confecţionat obiectul. Elementele de identitate vizuală ale Programului Interreg V-A România-Ungaria sunt disponibile pe pagina web oficială a acestuia, la: http://interreg-rohu.eu/en/communication-and-visual-identity.
Orice rezultate sau drepturi legate de materialele promoţionale, inclusiv drepturi de autor şi/sau orice alte drepturi de proprietate intelectuală şi/sau industrială, obţinute în executarea sau ca urmare a executării serviciilor ce fac obiectul prezentului Caiet de sarcini vor fi proprietatea Autorităţii Contractante, care le poate utiliza, publica sau transfera după cum consideră necesar, fără nici un fel de limitare geografică sau de altă natură. Pentru obiectele care necesită achiziţionare în vederea personalizării, Prestatorul va prezenta Autorităţii Contractante mai multe mostre din fiecare tip de produs, care să corespundă specificaţiilor din prezentul caiet de sarcini. În baza acestora, Autoritatea Contractantă va alege obiectele care vor fi achiziţionate şi personalizate. Comunicarea şi acordarea bunului de tipar se va realiza în baza machetelor transmise de către Prestator Autorităţii Contractante, via e-mail. Bunul de tipar se va acorda pe macheta finală, agreată de către Autoritatea Contractantă. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 4 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.