Feedback
I.D.: 46916415

Ranforsare sistem rutier DJ 608 intravilan MEHADICA

Data publicarii
05.06.20 Exista 81.999 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233140-2
Termenul limita pentru depunere:
23.06.20
Pretul estimativ:
650.928,11 RON - 650.928,11 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 05.06.20 Publicat la 17.06.20
Locul realizarii:
Caraş-Severin
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea tehnica, asistenta tehnica din partea proiectantului si lucrări de construcţii de drumuri la obiectivul de investiţii "Ranforsare sistem rutier DJ 608 intravilan MEHADICA". Obiectul prezentului contract se va realiza în trei etape principale si anume: Etapa I - Servicii de Proiectare tehnica: - studiu topo, documentaţii-suport şi cheltuieli pentru obţinerea de avize, a...
Obiectul contractului îl reprezintă proiectarea tehnica, asistenta tehnica din partea proiectantului si lucrări de construcţii de drumuri la obiectivul de investiţii "Ranforsare sistem rutier DJ 608 intravilan MEHADICA". Obiectul prezentului contract se va realiza în trei etape principale si anume: Etapa I - Servicii de Proiectare tehnica: - studiu topo, documentaţii-suport şi cheltuieli pentru obţinerea de avize, acorduri şi autorizaţii, - Documentaţia tehnica de organizare a execuţiei lucrărilor D.T.O.E - Conţinutul cadru al Documentatei tehnice de organizare a execuţiei lucrărilor este prevăzut in Anexa 1, secţiunea C din Legea nr. 50 din 1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, cu modificările si completările ulterioare; - Proiect Tehnic de executie - conţinutul cadru al Proiectului Tehnic este prevăzut in Anexa nr.10, din HG nr.907/2016 cu modificările si completările ulterioare şi DTAC; Părţile scrise cuprind date generale privind investiţia, descrierea generală a lucrărilor, memorii tehnice pe specialităţi, caiete de sarcini, liste cu cantităţile de lucrări, graficul general de realizare a investiţiei. Părţile desenate cuprind planşe de ansamblu, precum şi planşe aferente specialităţilor. In vederea elaborarii PT-ului achizitorul pune la dispoziţia ofertanţilor DALI. Etapa II - Execuţia lucrărilor în baza Proiectului tehnic de executie verificat şi autorizat conform prevederilor legale. Etapa III - Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor. Se vor asigura serviciile de asistenţă tehnică din partea proiectantului pe întreaga perioadă de execuţie a lucrărilor şi dacă situaţia o va impune şi în perioada de garanţie a acestora. Etapa I - Servicii de proiectare – maximum 1 luna de la emiterea ordinului privind inceperea serviciilor; Etapa II - Execuţia lucrărilor – maximum 3 luni calendaristice de la ordinul de incepere a execuţiei lucrărilor; Etapa III - Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor – pe toata durata de executie a lucrarilor. CLAUZA SUSPENSIVA Clauza suspensivă presupune încheierea contractului de achiziţie publică prin condiţionarea acestuia de alocarea de credite bugetare pentru această lucrare de către autoritatea contractantă, semnarea contractului realizându-se cu respectarea dispoziţiilor Ordinului 1792/2002 pentru aprobarea Normelor Metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale. În cazul în care nu vor fi alocate credite bugetare, autoritatea contractantă va putea aproba, pentru anul semnării contractului, o sumă reprezentând contravaloarea lucrărilor aferente acestuia. Autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocare de fonduri din bugetul local conform menţiunilor de mai sus. În cazul în care, indiferent de motive, nu vor putea fi aprobate fonduri din bugetul local conform menţiunilor din prezenta secţiune, autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Legea 98/2016. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri îşi asumă întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia aplicării clauzei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu