ACORD CADRU - RACORDURI GAZE NATURALE
Prezenta procedura are ca obiect servicii de proiectare si executie pentru racordurile de gaze naturale, pe 18 loturi, dupa cum urmeaza:
• LOT 1 - jud. AG
• LOT 2 - jud. BR si TL
• LOT 3 - jud. BZ
• LOT 4 - jud. CL (fara orasul Fundulea)
• LOT 5 - jud. BV si CV
• LOT 6 - jud. DB (mai putin com. Crevedia)
• LOT 7 - jud. DJ
• LOT 8 - jud. GJ
• LOT 9 - jud. G...
ACORD CADRU - RACORDURI GAZE NATURALE
Prezenta procedura are ca obiect servicii de proiectare si executie pentru racordurile de gaze naturale, pe 18 loturi, dupa cum urmeaza:
• LOT 1 - jud. AG
• LOT 2 - jud. BR si TL
• LOT 3 - jud. BZ
• LOT 4 - jud. CL (fara orasul Fundulea)
• LOT 5 - jud. BV si CV
• LOT 6 - jud. DB (mai putin com. Crevedia)
• LOT 7 - jud. DJ
• LOT 8 - jud. GJ
• LOT 9 - jud. GL
• LOT 10 - jud. OT si orasul Turnu Magurele (din jud. TR)
• LOT 11 - Municipiul Bucuresti
• LOT 12 - jud. IF, com. Crevedia cu satele apartinatoare (din jud. DB) si orasul Fundulea (din jud. CL)
• LOT 13 - jud. PH
• LOT 14 - jud. CT
• LOT 15 - jud. VL
• LOT 16 - jud. IL
• LOT 17 - jud. VN
• LOT 18 - jud. GR si orasul Alexandria (din jud. TR)
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire. În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel puţin 18 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, entitate contractanta contractantă va răspunde în mod clar si complet tuturor acestor solicitări de clarificare în a 11-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Clauze de revizuire conform art. 236 din legea nr. 99/ 2016:
Având în vedere că documentaţia de atribuire conţine un set minim de informaţii specifice referitoare la estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru, precum şi estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru, subliniem faptul că aceste cantităţi minime şi maxime pe care entitatea contractantă le stabileşte iniţial în documentaţia de atribuire şi ulterior în acordul-cadru reprezintă estimări ale unor cantităţi care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru şi nu cantităţile exacte care vor fi achiziţionate, acestea din urmă putând fi mai mici, egale sau mai mari raportat la cele estimate, în funcţie de necesităţile reale ale entităţii contractante.
În acest sens având în vedere faptul că efectele acordului cadru vizează în principal stabilirea termenilor şi condiţiilor care guvernează contractele de achiziţie publică ce urmează a fi atribuite într-o anumită perioadă, în special în ceea ce priveşte preţul unitar şi, după caz, cantităţile avute în vedere, Promitentul-Achizitor îşi rezerva dreptul/ opţiunea de a suplimenta cantitatea estimată la nivelul documentaţiei de atribuire cu până la maxim 50% din cantitatea maximă estimată pentru acordul-cadru, pentru fiecare categorie de lucrare în parte. Preţul la care pot fi achiziţionate suplimentar în baza prezenţei clauze de revizuire este cel din propunerea financiară ce stă la baza semnării prezentului acord-cadru (ajustat după caz conform formulă de ajustare prevăzută de legislaţia specifică). Modificarea acordului-cadru în baza prezentei clauze de revizuire se circumscrie modificării nesubstanţiale reglementată de art. 240 alin. (1), lit. a) din legea nr. 99/ 2016, având toate elementele prevăzute de art. 2 alin. (1)-(2) din Instructiunea ANAP nr. 1/ 2021.
Entitatea contractantă îsi rezervă posibilitatea de a prelungi acordul-cadru cu încă 12 luni, peste cele 36 de luni.