Feedback
I.D.: 47721152

"Străpungere str.Traian Lalescu- Bvd. Calea Bucureşti" (P.T. şi D.E., verificare tehnică de calitate, asistenţă tehnică)

Data publicarii
10.01.20 Exista 193.118 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71322500-6
Termenul limita pentru depunere:
30.01.20
Pretul estimativ:
159.435,93 RON - 159.435,93 RON
Documente participare:
  1. SF Strapungere.pdf
  2. Caiet de sarcini proiect Traian Lalescu.pdf
  3. CU Lalescu.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile care fac obiectul contractului vizează servicii de proiectare tehnică, verificare tehnică de calitate şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii: "Străpungere str.Traian Lalescu- Bvd. Calea Bucureşti", conform cerinţelor Caietului de Sarcini nr.130348/23.07.2019. Obiectivul general al proiectului îl constituie îmbunătăţirea infrastructurii de transport regionale şi locale, al c...
Serviciile care fac obiectul contractului vizează servicii de proiectare tehnică, verificare tehnică de calitate şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul de investiţii: "Străpungere str.Traian Lalescu- Bvd. Calea Bucureşti", conform cerinţelor Caietului de Sarcini nr.130348/23.07.2019. Obiectivul general al proiectului îl constituie îmbunătăţirea infrastructurii de transport regionale şi locale, al cărei obiectiv îl reprezintă îmbunătăţirea accesibilităţii regiunii şi mobilităţii populaţiei, bunurilor şi serviciilor în vederea stimulării dezvoltării economice durabile. Modificarea contractului de achizitie publica, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, astfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispozitiile legii. Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: A. În conformitate cu prevederile art.160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va transmite raspunsul consolidat formulat la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Străpungere str.Traian Lalescu- Bvd. Calea Bucureşti" (P.T. şi D.E., verificare tehnică de calitate, asistenţă tehnică) 30.01.20
"Străpungere str.Traian Lalescu- Bvd. Calea Bucureşti" (P.T. şi D.E., verificare tehnică de calitate, asistenţă tehnică) 16.12.19
Construire Cimitir Craiova Nord, etapa II, str. Aleea 4 Şimnic, nr. 26, T4, P53 (P.T. şi D.E., verificare tehnică de calitate, asistenţă tehnică, execuţie) 16.08.21
Construire Cimitir Craiova Nord, etapa II, str. Aleea 4 Şimnic, nr. 26, T4, P53 (P.T. şi D.E., verificare tehnică de calitate, asistenţă tehnică, execuţie) 04.08.21
„Extindere Corp C4 în cadrul Spitalului Clinic cu un corp P+4E pentru secţia recuperare neurologică” (PT, detalii de execuţie, verificare tehnică de calitate a PT şi a DE, asistenţă tehnică din partea proiectantului) 25.09.19
Modernizare servere, echipamente de comunicaţii şi programe informatice din sistemul dispecer 28.10.20
Achiziţie echipamente locuri de joacă: Lotul 1 Echipamente locuri de joacă, Lotul 2 Echipamente fitness 11.04.22
Achiziţie coşuri de gunoi stradal: - Lotul 1 Coşuri de gunoi din fibra de sticlă, - Lotul 2 Coşuri de gunoi cu picior şi scrumieră, - Lotul 3 Coşuri de gunoi stradal pentru colectare selectivă 08.06.22
Achiziţie gard împrejmuire zone verzi: - Lotul 1 Gard bordurat pentru împrejmuire zone verzi; - Lotul 2 Gard ornamental pentru împrejmuire zone verzi 15.06.22
Dotarea ambulatoriului de specialitate pentru proiectul: "Reabilitare Corp C1- Ambulatoriu pavilion A, extindere cu lift exterior şi amplasare rampă gunoi (colectare selectivă), cod proiect 123999 - Lot I Echipamente, aparatură şi instrumentar medical 26.10.21