Obiectul contractului constă în furnizarea "Sistemului de informare şi management al traficului maritim costier RO - VTMIS" în cadrul Proiectului "Sistem de informare şi management al traficului maritim costier RO - VTMIS", Cod SMIS 152671 finanţat prin Programul Operaţional Infrastructură Mare, Componenta 1 - OS 2.5: "Creşterea gradului de siguranţă şi securitate pe toate modurile de transport şi reducerea impactului trans...
Obiectul contractului constă în furnizarea "Sistemului de informare şi management al traficului maritim costier RO - VTMIS" în cadrul Proiectului "Sistem de informare şi management al traficului maritim costier RO - VTMIS", Cod SMIS 152671 finanţat prin Programul Operaţional Infrastructură Mare, Componenta 1 - OS 2.5: "Creşterea gradului de siguranţă şi securitate pe toate modurile de transport şi reducerea impactului transporturilor asupra mediului", Axa Prioritară - "Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil şi eficient", Operaţiunea - "Creşterea gradului de siguranţă şi securitate pe toate modurile de transport şi reducerea impactului transporturilor asupra mediului".
Clauză suspensivă: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de obtinerea finantarii nerambursabile prin programul de finantare Programul Operaţional Infrastructură Mare, Componenta 1 - OS 2.5: Creşterea gradului de siguranţă şi securitate pe toate modurile de transport şi reducerea impactului transporturilor asupra mediului, Axa Prioritară - Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil şi eficient, Operaţiunea - Creşterea gradului de siguranţă şi securitate pe toate modurile de transport şi reducerea impactului transporturilor asupra mediului, semnarea contractului de achiziţie publică fiind posibilă doar în situaţia în care se respectă dispoziţiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finantare. În cazul în care, indiferent de motive, finantarea nu va fi obtinuţă, pe o perioada de 2 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 2 luni, astfel încât, în cazul în care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinită, procedura de atribuire este anulată."