Feedback
I.D.: 67923631

"Sistem de contorizare şi de management al datelor de măsurare a energiei electrice pe piaţa angro"

Data publicarii
08.04.22 Exista 268.863 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30211300-4
Pretul estimativ:
43.732.570,00 RON - 43.732.570,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Valoarea estimată totală (componenta de investiţii + mentenanţă) supusă achiziţiei publice pentru contractul "Sistem de contorizare şi de management al datelor de măsurare a energiei electrice pe piaţa angro" este de 43.732.570 lei (fără TVA), echivalentul a 9.032.295,84 EUR (fără TVA), la cursul de 4,8418 lei/euro din data de 10.07.2020, compusă din:-valoarea estimată a componentei de investiţie: 34.160.330 lei fără TVA, ...
Valoarea estimată totală (componenta de investiţii + mentenanţă) supusă achiziţiei publice pentru contractul "Sistem de contorizare şi de management al datelor de măsurare a energiei electrice pe piaţa angro" este de 43.732.570 lei (fără TVA), echivalentul a 9.032.295,84 EUR (fără TVA), la cursul de 4,8418 lei/euro din data de 10.07.2020, compusă din:-valoarea estimată a componentei de investiţie: 34.160.330 lei fără TVA, ( conform listei de cantitati Anexa 1) plus-valoarea estimată a componentei de mentenanţă post-garanţie: 9.572.240 lei fără TVA. Aceasta este compusă din următoarele subcomponente:• prestare servicii de mentenanţă preventivă - conform Anexei 2a - Listă servicii / cantităţi perioada post-garanţie la caietul de sarcini.• prestare servicii de mentenanţă corectivă - conform Anexei 2a - Listă servicii / cantităti perioada post-garanţie la caietul de sarcini.• furnizare produse în perioada de mentenanţă - conform Anexei 2b - Lista piese de schimb cantităţi perioada post-garanţie la caietul de sarcini. Valoare estimată: 550.000 lei fără TVA.Valoarea estimată (550.000 lei fără TVA) pentru furnizarea produselor în perioada de mentenanţă nu va face obiectul evaluării financiare.Valoarea estimata supusa licitatiei in functie de care vor fi evaluate ofertele, este de 43.182.570 lei fara TVA , formata din componenta de investitii , prestarea de servicii de mentenanta preventiva si prestarea de servicii de mentenanta corectitiva. In perioada de garantie, mentenanta este inclusa in garantia acordata.Pentru subcomponenta "furnizare produse în perioada de mentenanţă", lista de cantităţi este estimativă şi nu se vor oferta preţurile unitare, iar decontarea se va face pe bază de factură de achiziţie şi declaraţie pe propria răspundere că preţul este unul concurenţial şi real conform pieţei de profil. Valoarea ofertată pentru mentenanţa post-garanţie va trebuii să reprezinte minim 15 % din valoarea ofertei. Ofertele cu o valoare a mentenanţei post-garanţie mai mica decat 15% din valoarea estimată, vor fi declarate neconforme.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de dezvoltare, extindere şi mentenanţă a sistemului informatic al APIA de gestionare a cererilor de plată  
Acord-cadru de furnizare piese auto, anvelope şi materiale tehnice pentru autovehiculele  
KIT-uri pentru depistarea în salivă a substanţelor stupefiante 12.07.21
KIT-uri pentru depistarea în salivă a substanţelor stupefiante  
Servicii mentenanţă preventivă şi corectivă (mentenanţă şi administrare soft şi bază de date, întreţinere şi rezolvarea incidentelor care pot apărea) şi evolutivă pentru aplicaţia IPA-ONLINE – 2023-2025  
SIGILII UTILIZATE DE DIRECŢIA GENERALĂ A VĂMILOR - ANAF  
Contract sau Comandă având ca obiect achiziţia de servicii cadastrale schimbare destinaţie. Procedura este împărţită în 2 (două) loturi 29.04.21
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru Soluţia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing), precum şi servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager şi/sau de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere, atunci când este cazul. 22.09.22
Servicii de mentenanţă (reparare şi întreţinere), montaj/demontaj şi de intervenţii la aparatele de aer condiţionat de la sediul Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor 11.06.20
Furnizare gaze naturale