Prin realizarea obiectivului de investiţii preconizat se va asigura un spaţiu modern şi eficient, pentru desfăşurarea în condiţii optime a activităţii Serviciului de Ambulanţă Judeţean Arad. De asemenea, se va pune în valoare imobilul (clădiri şi teren), situat în municipiul Arad, str. Oituz, nr. 3-5, Andrenyi Karoly, nr. 23, jud. Arad. Principalele obiective ale investiţiei:Desfăşurarea activităţii medicale specifice Servi...
Prin realizarea obiectivului de investiţii preconizat se va asigura un spaţiu modern şi eficient, pentru desfăşurarea în condiţii optime a activităţii Serviciului de Ambulanţă Judeţean Arad. De asemenea, se va pune în valoare imobilul (clădiri şi teren), situat în municipiul Arad, str. Oituz, nr. 3-5, Andrenyi Karoly, nr. 23, jud. Arad. Principalele obiective ale investiţiei:Desfăşurarea activităţii medicale specifice Serviciului de Ambulanţă Judeţean Arad, în condiţiile respectării prevederilor ţi standardelor admise de legislaţia în vigoare.Asigurarea calităţii infrastructurii asistenţei medicale de urgenţă, în acord cu normele de funcţionare autorizabile şi in acord cu normativele de proiectare şi verificare ale construcţiilor.Misiunea Serviciului de Ambulanţă Judeţean Arad, este aceea de a oferi servicii de asistenţă medicală de urgenţă prespitalicească şi transport medical asistat, respectiv consultaţii la domiciliu şi transport sanitar neasistat de calitate, aliniate la standarde competitive.Serviciile care fac obiectul achiziţiei constau în elaborarea documentaţiilor necesare realizării investiţiei propuse, astfel:A.1. ELABORARE TEMĂ DE PROIECTARETema de proiectare se va elabora conform H.G. nr. 907/2016, privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, şi va fi înaintată beneficiarului spre aprobare.A.2. ELABORARE STUDIU DE FEZABILITATE CU ELEMENTE DALIDocumentaţia tehnico-economică, faza Studiu de Fezabilitate cu elemente DALI, aferentă realizării investiţiei "MODERNIZARE SEDIU AMBULANŢĂ ARAD", va fi elaborată conform prevederilor H.G. nr. 907/2016, privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/ proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.Note: 1. Expertiza tehnică, studiul geotehnic, Planul topografic - vizat O.C.P.I. şi Auditul energetic sunt studii de specialitate care se cuprind în volumul principal SF cu elemente DALI de piese scrise şi piese desenate;2. Expertiza tehnică, elaborată pentru cerinţa fundamentală "A" – rezistenţa şi stabilitatea construcţiilor, va fi întocmită conform prevederilor Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, H.G. nr. 925/1995 pentru aprobarea Regulamentului de verificare şi expertizare tehnică de calitate a proiectelor, a execuţiei lucrărilor şi a construcţiilor, Ordinului M.L.P.T.L. nr. 777/2003 pentru aprobarea reglementării tehnice "Îndrumător pentru atestarea tehnico-profesională a specialiştilor cu activitate în construcţii", precum şi Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată;3. Studiul geotehnic, cu referat de verificare la cerinţa fundamentală Af, va fi întocmit conform prevederilor Ordinului MDRAP nr. 1330/2014 pentru aprobarea reglementării tehnice "Normativ privind documentaţiile geotehnice pentru construcţii", indicativ NP 074-2014, Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, republicată, Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicată, şi H.G. nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor / proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice;4. Audit energetic, elaborat conform prevederilor Legii nr. 372/2005, republicată, privind performanţa energetică a clădirilor;5. Alte studii de specialitate se vor elabora în funcţie de cerinţele din Certificatul de Urbanism nr. 603 din 9 aprilie 2021, emis de Primăria Municipiului Arad.Informaţii suplimentare referitoare la obiectul contractului:Documentaţiile tehnico-economice pentru realizarea obiectivului de investiţie "MODERNIZARE SEDIU AMBULANŢĂ ARAD", faza SF completate cu elementele specifice din documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţii, vor fi elaborate în conformitate cu prevederile Caietului de sarcini şi cu respectarea prevederilor legale aplicabile.