Feedback
I.D.: 813210

"Servicii de supervizare pentru executarea lucrarilor pentru obiectivul Consolidare DN 7C km 117+000-140+000”- DRDP Brasov

Data publicarii
26.11.13 Exista 1.144.705 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9
Termenul limita pentru depunere:
15.01.14
 
 
Documente participare:
  1. CS_cons_DN7C.pdf.p7s
  2. FisaDate_No121431_AP.pdf
  3. Microsoft Word F_cons DN 7C ref.pdf.p7s
Locul realizarii:
Braşov, Sibiu, Bucureşti - Ilfov
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul contractului este reprezentat de prestarea de servicii de : supraveghere de inalta calitate privind executarea lucrarilor ( inclusiv serviciile de urmarire a lucrarilor pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectiunilor), evaluarea si aprobarea lucrarilor , materialelor , echipamentelor , etc. in calitatea de "Inginer” conform Conditiilor de Contract FIDIC Cartea Rosie , editia 1999 in vederea urmaririi corecte...
Obiectivul contractului este reprezentat de prestarea de servicii de : supraveghere de inalta calitate privind executarea lucrarilor ( inclusiv serviciile de urmarire a lucrarilor pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectiunilor), evaluarea si aprobarea lucrarilor , materialelor , echipamentelor , etc. in calitatea de "Inginer” conform Conditiilor de Contract FIDIC Cartea Rosie , editia 1999 in vederea urmaririi corectei utilizari a fondurilor disponibile si pentru a se asigura ca Antreprenorul executa lucrarile in conformitate cu obligatiile contractuale , in special in ceea ce priveste cantitatea , calitatea si costul lucrarilor. Consultantul va avea rolul de Inginer conform Conditiilor de Contract FIDIC 1999- Cartea Rosie. Valoarea estimata a obiectului supus achizitiei este de 577.467,00 lei fara TVA din care: - valoarea aferenta contractului este de 524.970,00 lei fara TVA - diverse si neprevazute 52.497,00 lei fara TVA (10% din valoarea aferenta contractului). Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este distincta de cea prevazuta pentru achizitia ulterioara de servicii similare conform art. 122 lit. j) din OUG 34/2006, care este in cuantum de 104.994,00 lei fara TVA, dar care se adauga valorii estimate a contractului. Valoarea la care se vor raporta ofertantii pentru elaborarea propunerii financiare este de 577.467,00 lei fara TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu