Obiectul Acordului-cadru este prestarea Serv. de supervizor al lucrărilor de execuţie ce fac obiectul contr. încheiat în conf. cu prev. HG nr. 1/2018, precum şi dirigenţie de şantier pe toată perioada de execuţie a lucrărilor şi până la recepţia finală pentru blocuri de locuinţe din Sectorul 2 al Municipiului Bucureşti.
Scopul acordului-cadru îl reprezintă stabilirea elementelor/condiţiilor esenţiale care vor guverna contr...
Obiectul Acordului-cadru este prestarea Serv. de supervizor al lucrărilor de execuţie ce fac obiectul contr. încheiat în conf. cu prev. HG nr. 1/2018, precum şi dirigenţie de şantier pe toată perioada de execuţie a lucrărilor şi până la recepţia finală pentru blocuri de locuinţe din Sectorul 2 al Municipiului Bucureşti.
Scopul acordului-cadru îl reprezintă stabilirea elementelor/condiţiilor esenţiale care vor guverna contr. subsecv. de prestari servicii ce urmează să fie atribuite pe durata derulării prezentului acord-cadru.
Obiectivul specific al prezentei achiziţii îl reprezintă semnarea unui Acord-Cadru, avand ca obiect prestarea de serv. de dirigenţie de şantier care vor consta în verificarea şi monitorizarea execuţiei lucrărilor de construcţii, prin personal tehnic specializat, autorizat conf. preved. legale în vigoare, astfel încât să se asigure că este atinsă o calitate înaltă a construcţiei în intervalul de timp şi bugetul stabilit, şi că toate lucrările sunt realizate în conf. cu proiectul tehnic aprobat, specificaţiile de performanţă şi Programul de Lucrări aprobat, executarea lucrărilor de reabilitare termică a blocurilor de locuinţe din Sectorul 2 al municipiului Bucureşti fiind împărţita în 4 loturi.
Contr. subsecv. ce urmează să fie atribuite au ca obiect prestarea unor serv. de supervizor al lucrărilor de execuţie ce fac obiectul contr. subsecv. încheiate în conf. cu prev. HG nr. 1/2018, precum şi dirigenţie de şantier pe toată perioada de execuţie a lucrărilor şi până la recepţia finală in ceea ce priveste obiectivul de investiţii "Executarea lucrărilor de reabilitare termică a blocurilor de locuinţe din Sectorul 2 al Municipiului Bucureşti (Lot 1 + Lot 2 + Lot 3 + Lot 4)", la care, lucrările de reabilitare termică se vor executa pe baza documentaţiilor tehnico-economice pentru creşterea eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe din Sectorul 2 (Expertiza tehnică, audit energetic, DALI, PTh+DDE+CS întocmite cu respectarea DTAC vizate spre neschimbare, semnate şi ştampilate de către Proiectant şi Verificator conform HG nr. 925 din 20.11.1995), întocmite pentru fiecare obiectiv în parte cu respectarea normelor în vigoare, în vederea creşterii performanţei energetice a clădirilor pentru care sunt propuse lucrările de intervenţie.
Contr. subsecv. se vor încheia în funcţie de necesităţile Promitentului-Achizitor, pe toată perioada de valabilitate a acordului-cadru.
Prestarea serv. de supervizare va fi demarată după constituirea GBE şi emiterea Ordinului de începere. Ordinul de începere va fi emis de către Autoritate numai dacă Contractantul face dovada constituirii GBE, conform prevederilor prezentei documentatii.
Termenul de executie a contr. subsecv. de serv. este in raport de termenul de executie a lucrarilor, care este estimat la maxim 6 luni/pe fiecare bloc în parte, calculat de la data prevăzută în ordinul de începere a lucrărilor emis de către achizitor, şi comunicat executantului, şi până la data emiterii procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor. Lucrările vor fi executate concomitent/simultan pe toate blocurile care se regăsesc într-un contract subsecvent de lucrari.
AC estimează că pe perioada acordului-cadru, de 4 ani, va încheia un număr maxim de 4 contr. subsecv./lot/an. In cadrul ofertei se va lua in calcul alocarea de resurse materiale, umane şi financiare necesare prestarii serviciilor respective.
Durata contr. subsecv. incheiate in perioada de valabilitate a acordului-cadru poate depasi durata acordului-cadru si se intinde pana la finalizarea completa a activitatilor ce constituie obiectul acestora, luand in calcul orice forme de prelungire, perioada de remediere a defectiunilor, etc.
Inform. aferente propunerii tehnice se raporteaza la lucrarile care vor face obiectul celui mai mare contr. subsecv. care se estimeaza ca va fi atribuit pe durata acordului-cadru/lot, care este de 6 luni.
Garantia lucrarilor este de minim 36 luni de la data receptiei la terminarea lucrarilor.