Feedback
I.D.: 106738259

"Servicii de publicitate şi informare în cadrul proiectului "Reabilitare, modernizare şi dotare Palat Administrativ Constanţa - CONSOLIDARE", Cod SMIS 321120,

Data publicarii
10.12.24
Coduri CPV
79341000-6
Termenul limita pentru depunere:
13.12.24 12:00
Pretul estimativ:
10.000,00 RON - 10.000,00 RON
Documente participare:
  1. DOCUMENTATIE.pdf
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile ce fac obiectul prezentei reprezintă servicii de realizare de materiale de publicitate şi informare. Acestea sunt: 1 comunicat de presă la lansarea execuţiei de lucrări; 1 comunicat de presă la finalizarea proiectului; 1 panou permenent. Publicitatea proiectului se va realiza cu respectarea prevederilor Manualului de identitate vizuală pentru Operaţiunea de Importanţă Strategică, Acţiunea 2.2 Consolidarea clădir...
Serviciile ce fac obiectul prezentei reprezintă servicii de realizare de materiale de publicitate şi informare. Acestea sunt: 1 comunicat de presă la lansarea execuţiei de lucrări; 1 comunicat de presă la finalizarea proiectului; 1 panou permenent. Publicitatea proiectului se va realiza cu respectarea prevederilor Manualului de identitate vizuală pentru Operaţiunea de Importanţă Strategică, Acţiunea 2.2 Consolidarea clădirilor publice vulnerabile la risc seismic accesibil pe site-ul www.regiosudest.ro, conform documentatiei atasate. Oferta va fi elaborată astfel încât să rezulte că sunt îndeplinite şi asumate în totalitate cerinţele din documentaţia achiziţiei. Ofertele vor fi însoţite de Scrisoarea de înaintare, cf Formular 1 în care se va preciza obiectul achiziţiei.Ofertantul are obligaţia să prezinte următoarele documente: -Scrisoarea de înaintare; -Declaraţie priv. neîncadrarea în preved art. 60 din Lg nr. 98/2016; -Declaraţie privind respectarea cond. de mediu, social şi cu privire la relaţiile de muncă; -Declaraţie de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal; -Declaraţia privind partea/părţile din propunerea tehnică şi financiară care au caracter confidenţial; -Declaraţia privind acceptarea condiţiilor contractuale -Angajament ferm privind susţinerea acordată ofertantului, dacă este cazul; -Acord de asociere, dacă este cazul; -Acord de subcontractare, dacă este cazul; -Declaraţie privind respectarea aplicării principiului DNSH (Do not signifiant harm – A nu aduce prejudicii asupra mediului); -Declaraţie pe propria răspundere cu privire la beneficiarul/beneficiarii real/reali;-Certificat constatator emis de ONRC, din care să rezulte că obiectul de activitate corespunzător obiectului contractului, se regăseşte în activităţile (cod CAEN) înscrise în certificatul constatator; - Propunerea tehnică se va elabora astfel încât să rezulte îndeplinirea şi asumarea în totalitate a cerinţelor minime prevăzute în Caietul de sarcini anexat prezentului Anunt. Propunerea financiară va fi însoţită de Declaraţia privind acceptarea condiţiilor contractuale conform model Formular 7, din Secţiunea Formulare. Eventualele amendamente la clauzele contractuale se pot formula sub forma unei solicitări de clarificări, cel mai târziu în ziua anterioară datei limită de depunere a ofertelor, astfel încât să se permită tuturor operatorilor economici interesaţi să-şi elaboreze oferta cu luarea în considerare a clarificărilor/completărilor respective. Modelele de formulare se regăsesc în Sectiunea Formulare din documentaţia ataşată. Documentele aferente prezentei achizitii necesare elaborarii ofertelor, se regasesc si pe site-ul institutiei, www.cjc.ro, la sectiunea Achizitii publice » Anunturi achizitii (Invitatia de participare, specificatii tehnice, formulare - in format editabil, draft contract).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Dotarea cu utilaje şi ustensile a atelierelor de practică -estetică, cosmetică şi masaj din cadrul Centrului Şcolar de Educaţie Incluzivă “Albatros" Constanţa 31.10.24
"Servicii de reeditare şi actualizare a materialelor de promovare turistică" 04.09.24
Servicii de tipărire şi broşare ghid anticorupţie în cadrul proiectului “Creşterea transparenţei, eticii şi integritării la nivelul Judeţului Constanţa", cod SIPOCA 1116/ MySMIS 152010 26.07.22
Servicii de verificare tehnica a documentatiilor tehnico-economice pentru obiectivul: "Construire terasa acoperita, cu inchideri perimetrale glisante, in vecinatatea spatiului comercial existent in Pavilionul Expozitional Constanta" 19.06.23
Lucrari de refacere a retelei de conducte de captare a apelor pluviale pentru 1 coloana si lucrari de reparatii scafa gips-carton in biroul 117, aferente imobilului L4, situat in municipiul Constanta, Al.Magnoliei, nr.2 05.03.21
Furnizare produse de informare şi publicitate, aferente proiectului “Dotarea cu microbuze electrice pentru elevi ai unităţilor de învăţământ preuniversitar care funcţionează în localităţile eligibile de pe raza Judeţului Constanţa", cod e-PNRR 12 19.04.24
Servicii de digitizare pentru proiectul “Salvarea şi punerea în valoare a Mormântului pictat hypogeu", cod SMIS 116048. 11.04.24
Furnizare dotări în cadrul proiectului “Salvarea şi punerea în valoare a Mormântului pictat hypogeu", cod SMIS 116048 11.04.24
Furnizare dotări în cadrul proiectului “Salvarea şi punerea în valoare a Mormântului pictat hypogeu", cod SMIS 116048 26.04.24
Furnizare dotări în cadrul proiectului “Salvarea şi punerea în valoare a Mormântului pictat hypogeu", cod SMIS 116048 05.07.24