Strazile pe care urmeaza a se interveni sunt strazi secundare, nemodernizate, cu latimi variabile de 3.0-7.0m, intre limitele de proprietate, strazi ce constituie singurele cai de acces catre locuinte sau obiective social-economice existente.
Strazile au in general trasee sinuoase, cu numeroase curbe cu raze mici, iar in profil longitudinal declivitatile sunt pronuntate.
Strazile studiate prezinta degradari specifice drumur...
Strazile pe care urmeaza a se interveni sunt strazi secundare, nemodernizate, cu latimi variabile de 3.0-7.0m, intre limitele de proprietate, strazi ce constituie singurele cai de acces catre locuinte sau obiective social-economice existente.
Strazile au in general trasee sinuoase, cu numeroase curbe cu raze mici, iar in profil longitudinal declivitatile sunt pronuntate.
Strazile studiate prezinta degradari specifice drumurilor pietruite, respectiv gropi in care balteste apa, tasari locale, degraderi din inghet dezghet (burdusiri, fagase si deformatii locale).
Traficul actual este preponderent local, compus din autoturisme, autovehicule utilitare mici cu sarcina de pana la 3.5t si ocazional si camioane cu semiremorca sau alte categorii de utilaje agricole, precum si de vehicule cu tractiune animala.
Datorita traficului, lipsei impermeabilizarii imbracamintii si a insufiecientei lucrarilor de scurgere si dirjiare a apei pluviale, starea de degradare este avansata, gropile si fagasele existente facand imposibila circulatia in conditii de confort a autovehiculelor.
Preluarea si evacuarea apelor pluviale se face in prezent necorespunzator, deoarece nu sunt amenajate santuri pe tot traseul, iar acolo unde exista sunt colmatate sau erodate si au au o sectiune bine definita. Podetele existente sunt insuficiente, sunt puternic degradate si colmatate.
Necesitatea lucrarilor propuse in acest proiect este justificata de starea tehnica a strazilor. Sectoarele de de strazi pentru care se intocmeste prezenta documentatie fac parte din domeniul public al Orasului Nehoiu.
Nu sunt necesare exproprieri, demolari sau scoateri din circuitul agricol.
Structura rutiera conform solutiei I:
- 4cm BA16 RUL 50/70 sau BAPC16 conform AND 605
- 6 cm BAD 22,4 LEG 50/70 sau BADPC 22,4 conform AND 605
- 15 cm piatra sparta conform SR EN 13242+A1
- 35 cm balast conform SR EN 13242+A1
- sapatura sau scarificare straturi existente
Numar zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 8 zile (înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor) Termenul limita în care A.C. va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este de 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitarilor de participare.