Feedback
I.D.: 49921653

"Servicii de pază la sediile structurilor subordonate DGRFP Iaşi"

Data publicarii
24.09.20 Exista 211.384 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79713000-5
Termenul limita pentru depunere:
22.10.20
Pretul estimativ:
5.935.408,60 RON - 5.935.408,60 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini.docx
  2. FisaDate_DF1095131.pdf
  3. Caiet sarcini.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
"Servicii de pază la sediile structurilor subordonate DGRFP Iaşi"Scopul principal al contractului este acela de a sprijini desfasurarea in conditii optime a activitatilor specifice ale DGRFP Iasi. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile ...
"Servicii de pază la sediile structurilor subordonate DGRFP Iaşi"Scopul principal al contractului este acela de a sprijini desfasurarea in conditii optime a activitatilor specifice ale DGRFP Iasi. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16 zile. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit la sectiunea I.3), conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare. Autoritatea contractanta stabileste urmatorul termene-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare: - primul termen - limita: cu 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare . - al doilea termen - limita : cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare .
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Contract de furnizare Servere cu Windows server 2019, licenta standard 16 core : Server Tip 1 - 6 bucati si Server Tip 2 - 31 bucati 13.10.20
Furnizare autoturisme pentru DGRFP Iasi- 10 buc 21.06.22
Acord-cadru de furnizare consumabile-tonere si cartuse pentru echipamente de imprimare si fotocopiere care apartin DGRFP Iasi si structurilor subordonate 18.03.21
Furnizare ascensoare, demontarea ascensoarelor existente si a instalatiilor aferente acestora, montarea noilor ascensoare, punerea în functiune, autorizarea I.S.C.I.R si instruirea personalului, pentru: Lotul 1 Ascensoare A.J.F.P. Vaslui - 2 buc, Lotul 2: Ascensoare D.G.R.F.P. Iaşi - 2 buc, Lotul 3: Ascensoare S.F.M. Bârlad - 1 buc. 03.11.22
Furnizare ascensoare, demontarea ascensoarelor existente si a instalatiilor aferente acestora, montarea noilor ascensoare, punerea în functiune, autorizarea I.S.C.I.R si instruirea personalului, pentru: Lotul 1 Ascensoare A.J.F.P. Vaslui - 2 buc, Lotul 2: Ascensoare D.G.R.F.P. Iaşi - 2 buc, Lotul 3: Ascensoare S.F.M. Bârlad - 1 buc. 03.11.22
ACORD-CADRU DE PRESTĂRI “Servicii de pază la sediile structurilor subordonate D.G.R.F.P. lasi" 04.04.23
Contract de achizitie publica de servicii de proiectare pentru elaborare PAC, POE, PTE+DE+CS şi asistenţă tehnică pentru obiectivul de investiţii : "Reabilitarea şi modernizarea imobilelor cu numerele cadastrale 161496 şi 161497 situate în Iaşi, str.Cuza Vodă, nr.29 în care îşi desfăşoară activitatea Filarmonica Moldova Iaşi". 10.04.20
Contract de achizitie publica de servicii de supervizare a lucrărilor pentru proiectul/obiectivul de investiţii: "REGIUNEA NORD - EST - AXA RUTIERĂ STRATEGICĂ 1: IAŞI-SUCEAVA" COD SMIS 110622, Lotul 1 - Modernizarea DJ 282 Limita Iaşi – Rediu – Movileni – Gropniţa – DJ 281D în lungime de 29,584 km, Modernizarea DJ 281D de la Coarnele Caprei - Focuri – Gropniţa în lungime de 11,753 km şi Modernizarea DJ 281B Coarnele Caprei – Belceşti (DJ 281) în lungime de 10,248 km, Lotul 2 - DJ 281: Belceşti – Cepleniţa – DN 28B (E58) în lungime de 18,095 km şi DJ 281 de la DN 28B (E58)– Scobinţi – Lespezi în lungime de 22,515 km 11.01.21
Contract de achizitie publica de lucrari de revizie tehnică generală a echipamentelor şi utilajelor tehnologice (inclusiv înlocuire şi montaj echipamente/ utilaje deteriorate) aferente Staţiei de sortare şi Staţiei de tratare mecano-biologică realizate în cadrul proiectului "Sistem de management integrat al deşeurilor în judeţul Iaşi" 28.02.20
Contract de achizitie publica de lucrari de revizie tehnică generală a echipamentelor şi utilajelor tehnologice (inclusiv înlocuire şi montaj echipamente/ utilaje deteriorate) aferente Staţiei de sortare şi Staţiei de tratare mecano-biologică realizate în cadrul proiectului "Sistem de management integrat al deşeurilor în judeţul Iaşi" 23.12.19