Feedback
I.D.: 97383196

"Servicii de mentenanta a achipamentului informatic" cf nota 24766/14.05.2024

Data publicarii
16.05.24 Exista 104.042 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356300-1 30237000-9
Pretul estimativ:
80.000,00 RON - 80.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
- 12 luni - Servicii de mentenanta a echipamentului informatic cu plata Lunar Evaluare probleme/stare de functionare; · Identificarea componentelor nefunctionale ce pot genera anomalii; · Diagnosticare si depanare defectiuni hardware, echipamente de birou, devirusari calculator; · Configurare, reconfigurare camere video, reglaj fizic, remediere conexiune; · Curatarea fizica de praf, gresare mecanisme; · Instalare componen...
- 12 luni - Servicii de mentenanta a echipamentului informatic cu plata Lunar Evaluare probleme/stare de functionare; · Identificarea componentelor nefunctionale ce pot genera anomalii; · Diagnosticare si depanare defectiuni hardware, echipamente de birou, devirusari calculator; · Configurare, reconfigurare camere video, reglaj fizic, remediere conexiune; · Curatarea fizica de praf, gresare mecanisme; · Instalare componente noi si verificarea compatibilitatii acestora ; · Instalare si configurare echipamente periferice; · Curatarea interna de praf a calculatoarelor; · Curatarea, gresare mecanisme, la printere,; · Update si optimimizare soft; · Instalare sistem de operare; BENEFICII : · SUPORT REMOTE de luni pana vineri intre orele 8 - 16.30; · Optimizarea activitatii companiei, prin solutii IT personalizate; · Interventii IT la sediul companiei dvs. pentru solicitarile IT care nu pot fi rezolvate de la distanta; · Management eficient al resurselor si echipamentelor detinute; · Inlaturarea posibilelor riscuri si restabilirea activitatii angajatilor; · Raspuns prompt la sesizari(vizita in locatie): maxim 24 ore; · Confidentialitatea datelor. Piese si accesorii aferente, in valoare de max. 20.000 lei. Achizitia s-a initiat conform prevederilor art. 7 alin. 5 coroborate cu art. 7 alin 7 lit. a) din Legea nr. 98/2016 cu ultimele modificari si completari, vazand valoarea estimata stabilita conform art. 17 alin 2 din HG nr. 395/2016.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu