Programele incluse in sistemul informatic integrat sunt: AvanTax, AvanRegis, Snep, Patrimven, Prescritibilitate, AvanContMulti, AvanTaxVenituri, Salarizare, AvanDoc, AvanUrbis, AvanMap.
Serviciile de mentenanţa a programelor informatice customizata pe nevoile beneficiarului, cuprind urmatoarele:
-Menţinerea bunei funcţionalităţi a programelor;
-Actualizări de program in conformitate cu schimbările legislative care vizează d...
Programele incluse in sistemul informatic integrat sunt: AvanTax, AvanRegis, Snep, Patrimven, Prescritibilitate, AvanContMulti, AvanTaxVenituri, Salarizare, AvanDoc, AvanUrbis, AvanMap.
Serviciile de mentenanţa a programelor informatice customizata pe nevoile beneficiarului, cuprind urmatoarele:
-Menţinerea bunei funcţionalităţi a programelor;
-Actualizări de program in conformitate cu schimbările legislative care vizează direct domeniul vizat de aplicaţie;
-Actualizări de aplicaţie din iniţiativa furnizorului, in vederea îmbunătăţirii performantelor, diversificării facilitaţilor oferite si a evoluţiei per ansamblu a soluţiei, din punct de vedere funcţional si/sau tehnologic;
-Documentaţia privind modificările de program;
-Asistenta tehnica pentru rezolvarea nelămuririlor si/sau a eventualelor probleme tehnice legate de program. Termenul de răspuns va fi de maxim 24 de ore de la data notificării.
Serviciile se vor achiziţiona pe o durata de 8 luni pentru anul in curs, cu posibilitatea posibilitatea prelungirii cu încă 4 luni, pana la aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2021, conform prevederilor legale.