Serviciile de intretinere si reparatii tamplarie, mobilier si instalatii sanitare din U1, U2 si obiectivele auxiliare interioare si exterioare zonei protejate:
LOT 1- Servicii de intretinere si reparatii tamplarie si mobiler:
- Reparatii mobilier metalic si din lemn
- Intretinere / reparatii tamplarie PVC, aluminiu si lemn
- Intretinere si reparatii usi industriale
- Intretinere /reparatii jaluzele, rolete interio...
Serviciile de intretinere si reparatii tamplarie, mobilier si instalatii sanitare din U1, U2 si obiectivele auxiliare interioare si exterioare zonei protejate:
LOT 1- Servicii de intretinere si reparatii tamplarie si mobiler:
- Reparatii mobilier metalic si din lemn
- Intretinere / reparatii tamplarie PVC, aluminiu si lemn
- Intretinere si reparatii usi industriale
- Intretinere /reparatii jaluzele, rolete interioare, rulouri exterioare
- Confectionat/montat/demontat corturi din folie de plastic/prelata
- Confectionat/montat platforme de lucru din lemn/metal
- Confectionat ambalaje din lemn/tego/OSB pentru transport/depozitare echipamente
- Inlocuit geamuri deteriorate (usi, ferestre, etc)
- Confectionat si montat panouri din plexiglas
- Intretinere/ reparatii/ revizii utilaje tamplarie
LOT 2- Servicii de intretinere si reparatii instalatii sanitare:
- Intretinere/reparatii instalatii sanitare
- Intretinere/reparatii utilitati de la grupurile sanitare
- Intretinere/reparatii la instalatiile de termoficare
- Desfundare drenaje menajere si drenaje pluviale
- Curatare camine menajere si camine pluviale
- Curatare instalatii rezervoare apa potabila
- Curatare instalatii schimbatoare de caldura apa calda menajera
Solicitarile de clarificari privind documentatia de atribuire precum si raspunsul la solicitarile de clarificari se vor face cu respectarea prevederilor art. 172 si ale art. 173 din legea 99/2016.
Data limita de adresare a solicitarilor de clarificari: cu 15 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, in SEAP, la adresa de internet la care sunt disponibile documentele achiziţiei.
Data limita de transmitere raspunsului la solicitarile de clarificari: in SEAP, la adresa de internet la care sunt disponibile documentele achiziţiei, anexat Anuntului de participare, cu cel puţin 10 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, (specificata in Anuntul de participare).
Documentatia de atribuire poate fi accesata integral in SEAP, pe adresa www.e-licitatie.ro (care trebuie urmarit pe toata perioada, de la initierea procedurii si pana la deschiderea ofertelor pe acest site fiind publicate raspunsurile la solicitarile de clarificari, si dupa caz., anunturile de tip erata,etc)