Feedback
I.D.: 47287101

"Servicii de intretinere, revizii si reparatii curente, inclusiv furnizare piese de schimb pentru autovehiculele si utilajele Sectiei Productiei din cadrul DRDP Cluj -Acord Cadru 1 an"

Data publicarii
18.06.20 Exista 282.205 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50000000-5
Termenul limita pentru depunere:
20.07.20
Pretul estimativ:
983.361,15 RON - 983.361,15 RON
Documente participare:
  1. Formulare.doc
  2. Anexa la Caietul de sarcini.pdf
  3. Caiet de sarcini.PDF
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
"Servicii de intretinere, revizii si reparatii curente, inclusiv furnizare piese de schimb pentru autovehiculele si utilajele Sectiei Productiei din cadrul DRDP Cluj -Acord Cadru 1 an" Cantitatile minime si maxime estimate pe durata acordurilor cadru precum si cantitatile mini si max care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent sunt inscrise in Listele de cantitati anexate. Cantitatile min si max ale acordur...
"Servicii de intretinere, revizii si reparatii curente, inclusiv furnizare piese de schimb pentru autovehiculele si utilajele Sectiei Productiei din cadrul DRDP Cluj -Acord Cadru 1 an" Cantitatile minime si maxime estimate pe durata acordurilor cadru precum si cantitatile mini si max care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent sunt inscrise in Listele de cantitati anexate. Cantitatile min si max ale acordurilor cadru si contractelor subsecvente se regasesc in anexele la formularul de oferta. Valoarea maxima estimata= 983.361,15 lei fara TVA; Valoarea minima estimata= 137.831,03 lei fara TVA, din care estimatul pe fiecare lot este repatizat astfel: Lot 1-Utilaje pentru lucrari de asfaltare si reciclare de import grupul Wirtgen Val. Minim = 66.929,36 lei fara TVA ; Val.Maxim =383.880,94 lei fara TVA. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: este de 191.941,00 lei fara T.V.A. Lot 2-Cilindri compactori asfalt marca AMMANN Val.Minim =6.495,22 lei fara TVA; Val.Maxim= 53.455,80 lei fara TVA. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: este de 26.728,00 lei fara T.V.A. Lot 3 -Utilaj intretinere drumuri Val.Minim = 5.487,63 lei fara TVA; Val.Maxim = 17.862,89 lei fara TVA . Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: este de 8.931,00 lei fara T.V.A. Lot 4 -Automacara Val.Minim = 4.713,07 lei fara TVA ; Val.Maxim = 75.361,41 lei fara TVA. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: este de 37.681,00 lei fara T.V.A. Lot 5 - Instalatie de intretinere drumuri Val.Minim = 12.815,28 lei fara TVA ; Val.Maxim = 41.080,34 lei fara TVA. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: este de 20.541,00 lei fara T.V.A. Lot 6 - Instalatie de fabricare mixturi asfaltice Val.Minim =21.393,00 lei fara TVA; Val.Maxim =216.945,48 lei fara TVA. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: este de 108.477,00 lei fara T.V.A. Lot 7 - Autoutilitare marca MAN Val.Minim =6.953,56 lei fara TVA; Val.Maxim =106.192,68 lei fara TVA. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: este de 53.097,00 lei fara T.V.A. Lot 8 Autoutilitare marca DAF Val.Minim =9.406,79 lei fara TVA; Val.Maxim =46.307,99 lei fara TVA.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: este de 23.154,00 lei fara T.V.A. Lot 9 Semiremorci transport Val.Minim =3.639,12 lei fara TVA; Val.Maxim =42.273,62 lei fara TVA. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: este de 21.137,00 lei fara T.V.A. Numarul de contracte subsecvente ce se preconizeaza a se efectua pe acordul cadru sunt in numar de minim 2 pe durata acordului cadru, cu incadrarea in bugetul de venituri si cheltuieli aprobat anual, pentru incheierea contractelor subsecvente. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art. 221 din Legea 98/2016. Conform art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari/informatii suplimentare in legatura cu Documentatia de Atribuire este cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B.Conform art. 160 alin. 2 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta stabileste un termene limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare este cu 11 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Termenul de raspuns la clarificari a fost stabilit astfel incat operatorii economici sa aiba o perioada adecvata pentru analizarea Documentatiei de Atribuire si, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma raspunsurilor oferite de Autoritatea Contractanta. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A, va pune AC in imposibilitatea de a oferi un raspuns si drept urmare se va considera TARDIVA
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu