Feedback
I.D.: 54675199

"Servicii de intocmire documentatii cadastrale si rapoarte de evaluare in vederea dobandirii prin expropriere/ transfer a imobilelor necesare realizarii lucrarii de utilitate publica " Varianta de ocolire a municipiului Zalau, etapa 2, intre DN 1F km 79+625- DJ 191C"

Data publicarii
01.03.21 Exista 767.923 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71354300-7
Pretul estimativ:
217.802,31 RON - 217.802,31 RON
 
 
Locul realizarii:
Sălaj, Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul general al acestui contract il reprezinta intocmirea documentatiilor cadastrale si rapoartelor de evaluare pentru 150 imobile, afectate de coridorul de expropriere pentru realizarea lucrării de utilitate publică “Varianta de ocolire a municipiului Zalău, etapa 2, între DN1F, km 79+625 – DJ 191C" pe raza unităţii administrativ-teritoriale a municipiului Zalău din judeţul Sălaj, in conformitate cu prevederile Caiet...
Obiectivul general al acestui contract il reprezinta intocmirea documentatiilor cadastrale si rapoartelor de evaluare pentru 150 imobile, afectate de coridorul de expropriere pentru realizarea lucrării de utilitate publică “Varianta de ocolire a municipiului Zalău, etapa 2, între DN1F, km 79+625 – DJ 191C" pe raza unităţii administrativ-teritoriale a municipiului Zalău din judeţul Sălaj, in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini si ale Contractului de servicii. Durata contractului : 8 luni de la Data de Incepere a Prestarii Serviciilor mentionata in Ordinul de Incepere a Prestarii Serviciilor emis de către Beneficiar. In conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, eventualele modificari care pot interveni in perioada de derulare a contractului . Eventuale solicitari suplimentari de documente/imobile, ce pot surveni in derularea contractului se realizează în conformitate atât cu prevederile Legii privind achizitiile publice nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare şi ale H.G. 395/2016, cat şi cu prevederile contractuale şi nu vor afecta caracterul general al contractului. Modificarile vor fi realizate ulterior semnarii contractului, in conformitate cu prevederile contractuale, numai in conditiile in care acestea nu reprezinta modificari substantiale in sensul prevederilor art. 221 alin. (7) din Legea nr. 98/2016. Prelungirea Duratei contractului se poate realiza in conformitate cu prevederile Contractul de servicii-model. Mai multe informatii se regasesc in Contractul-model. A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 8 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, respectiv cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Servicii de intocmire documentatii cadastrale si rapoarte de evaluare in vederea dobandirii prin expropriere/ transfer a imobilelor necesare realizarii lucrarii de utilitate publica " Varianta de ocolire a municipiului Zalau, etapa 2, intre DN 1F km 79+625- DJ 191C" 20.01.21
,, Servicii de intretinere curenta pe timp de iarna, An I – An IV a drumurilor nationale din administrarea DRDP Cluj – Lot 1 A3 CAMPIA TURZII – BORS, LOT 2 A10 TURDA SEBES, LOT 3 - SDN CLUJ, LOT 4 SDN BISTRITA, LOT 5 SDN ORADEA, LOT 6 SDN BAIA MARE, LOT 7 SDN ALBA, LOT 8 SDN SATU MARE şi LOT 9 SDN ZALAU – Acord cadru 31.05.24
,, Servicii de intretinere curenta pe timp de iarna, An I – An IV a drumurilor nationale din administrarea DRDP Cluj – Lot 1 A3 CAMPIA TURZII – BORS, LOT 2 A10 TURDA SEBES, LOT 3 - SDN CLUJ, LOT 4 SDN BISTRITA, LOT 5 SDN ORADEA, LOT 6 SDN BAIA MARE, LOT 7 SDN ALBA, LOT 8 SDN SATU MARE și LOT 9 SDN ZALAU – Acord cadru 31.05.24
,, Servicii de intretinere curenta pe timp de iarna, An I – An IV a drumurilor nationale din administrarea DRDP Cluj – Lot 1 A3 CAMPIA TURZII – BORS, LOT 2 A10 TURDA SEBES, LOT 3 - SDN CLUJ, LOT 4 SDN BISTRITA, LOT 5 SDN ORADEA, LOT 6 SDN BAIA MARE, LOT 7 SDN ALBA, LOT 8 SDN SATU MARE și LOT 9 SDN ZALAU – Acord cadru 09.09.24
Materiale igienico-sanitare pentru DRPD CLUJ conform CCM/2022 04.12.23
Covor asfaltic pe DN1G – km 35+000 – km 55+109" – SDN Zalau 13.07.20
"Straturi bituminoase foarte subtiri (slam 2 straturi) pe SDN ZALAU DN 1F km 49+960- km 70+813" 03.06.20
Servicii de inchiriere autovehicule pentru transport mixt- persoane si materiale pentru DRDP Cluj (acord cadru 48 luni) 25.04.24
Servicii de inchiriere autovehicule pentru transport mixt- persoane si materiale pentru DRDP Cluj (acord cadru 48 luni)  
Servicii de inchiriere autovehicule pentru transport mixt- persoane si materiale pentru DRDP Cluj (acord cadru 48 luni)