Obiectivul general al acestui contract il reprezinta intocmirea documentatiilor cadastrale si rapoartelor de evaluare pentru 150 imobile, afectate de coridorul de expropriere pentru realizarea lucrării de utilitate publică “Varianta de ocolire a municipiului Zalău, etapa 2, între DN1F, km 79+625 – DJ 191C" pe raza unităţii administrativ-teritoriale a municipiului Zalău din judeţul Sălaj, in conformitate cu prevederile Caiet...
Obiectivul general al acestui contract il reprezinta intocmirea documentatiilor cadastrale si rapoartelor de evaluare pentru 150 imobile, afectate de coridorul de expropriere pentru realizarea lucrării de utilitate publică “Varianta de ocolire a municipiului Zalău, etapa 2, între DN1F, km 79+625 – DJ 191C" pe raza unităţii administrativ-teritoriale a municipiului Zalău din judeţul Sălaj, in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini si ale Contractului de servicii.
Durata contractului : 8 luni de la Data de Incepere a Prestarii Serviciilor mentionata in Ordinul de Incepere a Prestarii Serviciilor emis de către Beneficiar.
In conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, eventualele modificari care pot interveni in perioada de derulare a contractului .
Eventuale solicitari suplimentari de documente/imobile, ce pot surveni in derularea contractului se realizează în conformitate atât cu prevederile Legii privind achizitiile publice nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare şi ale H.G. 395/2016, cat şi cu prevederile contractuale şi nu vor afecta caracterul general al contractului.
Modificarile vor fi realizate ulterior semnarii contractului, in conformitate cu prevederile contractuale, numai in conditiile in care acestea nu reprezinta modificari substantiale in sensul prevederilor art. 221 alin. (7) din Legea nr. 98/2016.
Prelungirea Duratei contractului se poate realiza in conformitate cu prevederile Contractul de servicii-model. Mai multe informatii se regasesc in Contractul-model.
A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 8 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, respectiv cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.