Obiectul contractului îl reprezinta intocmirea documentatiilor cadastrale si a rapoartelor de evaluare, pentru un numar estimat de 228 imobile, in vederea dobandirii prin expropriere a imobilelor proprietate privata, care constituie coridorul de expropriere promovat prin Hotararile de Guvern Nr. 782/2011 si Nr.887/2018 al lucrarii de utilitate publica "VARIANTA OCOLITOARE SACUIENI,, km 0+000 – km7+623"Serviciile prevazute...
Obiectul contractului îl reprezinta intocmirea documentatiilor cadastrale si a rapoartelor de evaluare, pentru un numar estimat de 228 imobile, in vederea dobandirii prin expropriere a imobilelor proprietate privata, care constituie coridorul de expropriere promovat prin Hotararile de Guvern Nr. 782/2011 si Nr.887/2018 al lucrarii de utilitate publica "VARIANTA OCOLITOARE SACUIENI,, km 0+000 – km7+623"Serviciile prevazute la acest capitol se vor desfasura astfel:Etapa 1. -B1- maxim 2 luni de la data ordinului de incepereEtapa 2. -B2, B3, si B 4 se vor desfasura concomitent pe durata contractului, dupa parcurgerea etapei 1.-B1.Descrierea serviciilor este disponibila in Caietul de sarcini. Anexat Documentatiei de atribuire, se regasesc toate documentele necesare pentru elaborarea ofertei.Durata contractului: este de 12 de luni de la data emiterii ordinului de incepere care se emite in maxim 5 zile dupa data semnarii contractului, timp in care Prestatorul are obligatia de a depune si face dovada depunerii garantiei de buna executie in original la Beneficiar..Eventualele modificari care pot interveni in perioada de derulare a contractului, in conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare,Eventuale solicitari suplimentari de documente/imobile, ce pot surveni in derularea contractului se realizează în conformitate atât cu prevederile Legii privind achizitiile publice nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare şi ale H.G. 395/2016, cat şi cu prevederile contractuale şi nu vor afecta caracterul general al contractului.Modificarile vor fi realizate ulterior semnarii contractului, in conformitate cu prevederile contractuale, numai in conditiile in care acestea nu reprezinta modificari substantiale in sensul prevederilor art. 221 alin. (7) din Legea nr. 98/2016. Prelungirea Duratei contractului se poate realiza in conformitate cu prevederile Contractului de servicii-model. Mai multe informatii se regasesc in Contractul-model.A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 8 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste un singur termen limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare, respectiv cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.