Descriere contract: Institutia Oras Rasnov cu sediul în Rasnov, Str. Piata Unirii, nr. 12, jud. Brasov, telefon 0268 230002 / fax 0368 401859 intentioneaza sa incheie un contract de prestări avand ca obiect: "Servicii de intocmire documentatii cadastrale, de prima inscriere/actualizare pentru terenurile ce corespund urmatoarelor strazi: str. Ion Heliade Radulescu, str. Primaverii, str. Aurel Vlaicu, str. Mihail Sadoveanu,...
Descriere contract: Institutia Oras Rasnov cu sediul în Rasnov, Str. Piata Unirii, nr. 12, jud. Brasov, telefon 0268 230002 / fax 0368 401859 intentioneaza sa incheie un contract de prestări avand ca obiect: "Servicii de intocmire documentatii cadastrale, de prima inscriere/actualizare pentru terenurile ce corespund urmatoarelor strazi: str. Ion Heliade Radulescu, str. Primaverii, str. Aurel Vlaicu, str. Mihail Sadoveanu, str. Pandurilor, str. 1 Mai, str. Brazilor, str. Armata Romana, str. Izvor, str. Mihail Eminescu din Orasul Rasnov, Jud. Brasov"
Conditii referitoare la contract:
Obiectul contractului de servicii ce urmeaza a fi atribuit, consta in :" "Servicii de intocmire documentatii cadastrale, de prima inscriere/actualizare pentru terenurile ce corespund urmatoarelor strazi: str. Ion Heliade Radulescu, str. Primaverii, str. Aurel Vlaicu, str. Mihail Sadoveanu, str. Pandurilor, str. 1 Mai, str. Brazilor, str. Armata Romana, str. Izvor, str. Mihail Eminescu din Orasul Rasnov, Jud. Brasov"
Detalierea serviciilor se regaseste in caietul de sarcini.
Ofertarea trebuie sa respecte prevederile caietului de sarcini precum si caracteristicile/ cerintele din prezentul anunt.
Prin semnarea contractului, ofertantul isi asuma prestarea serviciilor in conformitate cu caracteristicile/ cerintele caietul de sarcini, emis de compartimentul de specialitate din cadrul Primariei, precum si din prezentul anunt, pus la dispozitie.
Se vor depune doar documentele solicitate (Formularele se vor trimite odata cu celelalte documente solicitate).
Durata contractului va fi de 6 luni de zile de la data emiterii ordinului de incepere Plata se va face in termen de 30 de zile de la primirea facturii dupa ce in prealabil documentatiile au fost predate ,verificate/receptionate.
Ofertantul declarat castigator se va posta in SEAP/SICAP unde se va face atribuirea, mentionand denumirea obiectului si facand referire la numarul prezentului anunt de publicitate.
Operatorul economic va respecta normele de securitate in munca si normele pentru situatii de urgenta si va efectua in acest sens instructajul cu toti angajatii sai.
Sunt declarate oferte admisibile acele oferte care au indeplinit cerintele impuse in caietul de sarcini, emis de compartimentul de specialitate din cadrul Primariei si anuntul de publicitate.
Pentru informatii suplimentare: investitii@primariarasnov.ro, telefon 0268/230.002 interior 217.