Feedback
I.D.: 99631005

"Servicii de întreţinere, reparaţii, furnizare piese de schimb pentru instalaţii de climatizare şi refrigerare, ventilaţie, termice (inclusiv punct termic propriu), sanitare, precum şi aparate şi echipamente componente instalaţiilor" ce deservesc imobilul situat în bd. Unirii nr. 22, sector 3, Bucureşti,,

Data publicarii
08.07.24
Coduri CPV
50730000-1
Pretul estimativ:
220.000,00 RON - 880.000,00 RON
255.000,00 RON - 1.020.000,00 RON
439.800,00 RON - 1.759.200,00 RON
480.000,00 RON - 1.920.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
2. Lotul B. : întreţinere a instalaţiilor hidraulice secundare, Valoarea AC estimată min.: 220.000,00 lei fără TVA pentru 8 (opt) luni; Valoarea AC estimată max.: 880.000,00 lei fără TVA pentru o perioada de 48 luni.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 220.000,00 lei fără TVA.Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: - mai – decembrie / an, val. estimată a C.S, este de 2...
2. Lotul B. : întreţinere a instalaţiilor hidraulice secundare, Valoarea AC estimată min.: 220.000,00 lei fără TVA pentru 8 (opt) luni; Valoarea AC estimată max.: 880.000,00 lei fără TVA pentru o perioada de 48 luni.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 220.000,00 lei fără TVA.Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: - mai – decembrie / an, val. estimată a C.S, este de 220.000,00 lei fără TVA.a)întreţinere a instalaţiilor secundare (interioare) de distribuţie a agentului termic de tip secundar "apă răcită", de la punctul de delimitare a furnizării agentului termic primar (apă răcită la temperatura 7 – 10 C), şi anume : vanele de izolare la circuitele tur/retur a distribuitorului pentru agentul termic de tip "apă răcită" – contractant al Lotului "A"; instalaţiile secundare cuprind : reţelele de distribuţie orizontale şi coloanele de distribuţie, cu echipamentele aferente : tablouri electrice şi de automatizare, pompe de circulaţie, vane de reglaj, robinete de izolare, filtre de tip Y, aerisitoare, termostate montate pe coloane, electrovane montate pe coloane, etc.; Operaţiile sunt descrise în Anexa nr. 4 din caietul de sarcini– Lot B.b)întreţinere a instalaţiilor instalaţii secundare (interioare) de distribuţie a agentului termic de tip secundar "apă fierbinte", de la punctul de delimitare a furnizării agentului termic primar (branşament CMTEB "Termoenergetica"), şi anume : vanele de izolare la circuitele tur/retur ale distribuitorului pentru agentul termic de tip "apă caldă" CMB Termoenergetica; se vor întreţine instalaţiile secundare ce cuprind : schimbătoare de căldură pentru prepararea apei calde menajere ( 2 buc. x ...KW) , schimbătoare de căldură pentru prepararea agentului termic secundar (3 buc. x ... KW), staţie de menţinere a presiunii în reţeaua secundară de distribuţie, staţie de pompare a agentului termic secundar, reţelele de distribuţie orizontale şi coloanele de distribuţie, cu echipamentele aferente : tablouri electrice şi de automatizare, pompe de circulaţie, vane de reglaj, robineţi de izolare, filtre de tip Y, aerisitoare, termostate montate pe coloane, electrovane montate pe coloane, etc.c)prestarea orelor de manoperă în regim de regie solicitate de Beneficiar necesare eventualelor reparaţii/înlocuirii unor piese/componente necesare funcţionării instalaţiilor secundare de distribuţie (apă rece / apă fierbinte), nu mai mult decât numărul orelor de manoperă estimate de Beneficiar, conform Anexei nr. 4, în contractele subsecvente, cu ingineri sau tehnicieni calificaţi în meseria solicitată de Beneficiar (inginer automatist, inginer instalaţii, tehnician instalator apă-canal, tehnician instalaţii electrice, muncitor necalificat, după caz), la solicitarea Beneficiarului, la nu mai mult de 2 zile lucrătoare de la solicitare (intervenţia nu va începe mai târziu de ora 09:00 a zilei lucrătoare în care se efectuează intervenţia) ; în cazul depăşirii termenului de intervenţie, se va aplica o penalitate de 0,5 % din valoarea contractului subsecvent pentru Lotul B – lit. c) pentru fiecare zi lucrătoare de întârziere; d)furnizarea eventualelor piese necesare funcţionării instalaţiilor secundare (interioare), la solicitarea beneficiarului, în limita sumelor prevăzute în contractele subsecvente: ofertarea la cererea Beneficiarului a pieselor constate ca fiind defecte şi necesitând înlocuire, precum şi furnizarea acestora, în limita sumelor prevăzute conform Anexei nr. 4 în contractele subsecvente; termenul de transmitere a ofertei nu poate depăşi 2 zile calendaristice de la data transmiterii cererii de ofertă, în caz contrar, Beneficiarul poate aplica o penalitate de 2% din preţul maximal obţinut pe o reţea de comunicare (internet) sau prin cerere directă de ofertă ; termenul de livrare a pieselor pentru care Beneficiarul şi-a exprimat acordul, nu poate depăşi 2 zile lucrătoare pentru piese comune de la transmiterea acceptului ofertei (ce se pot găsi la furnizori uzuali); pentru piese/componente atipice, în funcţie de termenul de livrare comunicat de furnizor, se va comunica acceptul ofertei de către Beneficiar; în cazul depăşirii termenului de livrare anunţat prin transmiterea ofertei de preţ, se va aplica o penalitate de 2 % din valoarea ofertei acceptate de Beneficiar pentru fiecare zi întârziere pentru livrarea materialelor / pieselor acceptate a fi livrate; în cazul depăşirii termenului de livrare anunţat prin transmiterea ofertei de preţ, se va aplica o penalitate de 2 % din valoarea ofertei acceptate de Beneficiar pentru fiecare zi întârziere pentru livrarea materialelor / pieselor acceptate a fi livrate; e)Asigurarea unui manager de contract (site manager) cu atribuţiile :În vederea îndeplinirii sarcinilor managerului de contract, Beneficiarul se obligă de a pune la dispoziţia Contractantului planuri ale instalaţiei şi orice alte documente relevante în domeniu, în format electronic. Beneficiarul se obligă să pună la dispoziţia Contractorului un spaţiu de birou salubru necesar studiului planurilor instalaţiilor, întocmirea situaţiilor de lucrări, studierea pieţii în vederea ofertării pieselor / echipamentelor necesar a fi înlocuite, etc. Spaţiul oferit poate fi împărţit şi cu alţi ingineri ai altor Contractori altor Loturi din prezentul Caiet de Sarcini.NOTĂ : Managerul de contract va trebui, în urma studierii planurilor puse la dispoziţie de Beneficiar şi a confruntării acestora cu situaţia reală, să aibă capacitatea de a coordona echipele de tehnicieni în vederea realizării obiectivelor contractului subsecvent / contractelor subsecvente, precum şi să intervină la sesizarea Contractorului pentru remedierea defecţiunilor apărute la instalaţia contractată.. 4. Lotul D: Asigurarea permanenţei a unei echipe de 4 tehnicieni specializaţi în instalaţii termice, ventilaţii, sanitare şi electrice (strict pentru echipamentele ce deservesc instalaţiile pentru asigurarea climatizării) timp de 8 ore/zi în zilele legal lucrătoare în intervalul orar 08:30 – 17:00), - Valoarea AC estimată min. : 480.000,00 lei fără TVA pentru 12 (doisprezece) luni; - Valoarea AC estimată max.: 1.920.000,00 lei fără TVA pentru o perioada de 4 (patru) ani.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 320.000,00 lei fără TVA.Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: - mai – decembrie /an, val. estimată a C.S, este de 320.000,00 lei fără TVA;- ianuarie – aprilie /an,val. estimată a C.S, este de 160.000,00 lei fără TVA.Tehnicienii vor îndeplini sarcinile trasate de responsabilul de contract sau a prepuşilor acestuia, în limita calificării acestora (instalator pentru instalaţii termice, ventilaţii, sanitare, electrice); Tehnicienii vor trebui să aibă capacitatea fizică de a lucra în spaţii înguste, întunecoase, precum şi de a pătrunde în spaţii înguste prin trape de vizitare cu dimensiunea de 60x60 cm în vederea îndeplinirii sarcinilor; îndeplinirea sarcinilor tehnicienilor se vor efectua în zilele lucrătoare calculate conform Anexei nr. 6; La solicitarea transmisă prin e-mail de responsabilul de contract al Beneficiarului este admisă suplimentarea orelor de manoperă solicitate de Beneficiar necesare eventualelor reparaţii/înlocuirii unor piese/componente necesare funcţionării instalaţiilor, nu mai mult decât numărul orelor de manoperă estimate de Beneficiar, conform Anexei nr. 6 din caietul de sarcini, în contractele subsecvente, cu ingineri sau tehnicieni calificaţi în meseria solicitată de Beneficiar (inginer automatist, inginer instalaţii, tehnician frigotehnist, tehnician instalator apă-canal, tehnician instalaţii electrice, muncitor necalificat, după caz), la solicitarea Beneficiarului, la nu mai mult de 2 zile lucrătoare de la solicitare; în cazul depăşirii termenului de intervenţie, se va aplica o penalitate de 0,5 % din valoarea contractului subsecvent pentru Lotul D pentru fiecare zi de întârziere.Responsabilităţi : -asigurarea funcţionalităţii instalaţiilor sanitare şi obiectelor sanitare (vase de toaletă, pisoare, lavoare, sifoane de pardoseală, etc.) şi intervenţia locală, ori de câte ori este necesar;-intervenţie la aparate de încălzire sau climatizare de tip grinzi de răcire / încălzire, radiatoare, ventiloconvectori, dulapuri de climatizare, la solicitare;-citirea lunară a contoarelor pentru utilităţi (apă rece menajeră, gaze naturale, agent termic furnizat de CMTEB – Termoenergetica, energie electrică, atât contoarelor imobilului, cât şi ale chiriaşilor) şi furnizarea citirilor către responsabilul de contract al Beneficiarului în prima zi lucrătoare a fiecărei luni prin fişă lunară de citire a contoarelor;-verificarea zilnică a bazinelor cu apă rece menajeră şi rezerva intangibilă pentru apă destinată stingerii incendiilor, precum şi anunţarea eventualelor defecţiuni ale instalaţiilor aferente acestora;-alte operaţii aflate în specialitatea tehnicianului la solicitarea Beneficiarului, cum ar fi : unele sarcini din Lotul B sau C din prezentul Caiet de Sarcini;-asigurarea sculelor şi dispozitivelor necesare îndeplinirii sarcinilor specifice tehnicianului specializat în instalaţii termice, ventilaţii, sanitare, electrice);-ofertarea la cererea Beneficiarului a pieselor constate ca fiind defecte şi necesitând înlocuire, precum şi furnizarea acestora, în limita sumelor prevăzute conform Anexei nr. 6 în contractele subsecvente; termenul de transmitere a ofertei nu poate depăşi 2 zile calendaristice, în caz contrar, Beneficiarul poate aplica o penalitate de 2% din preţul maximal obţinut pe o reţea de comunicare (internet) sau prin cerere directă de ofertă ; termenul de livrare a pieselor pentru care Beneficiarul şi-a exprimat acordul, nu poate depăşi 2 zile lucrătoare pentru piese comune de la transmiterea acceptului ofertei (ce se pot găsi la furnizori uzuali); pentru piese/componente atipice, în funcţie de termenul de livrare comunicat de furnizor, se va comunica acceptul ofertei de către Beneficiar; în cazul depăşirii termenului de livrare anunţat prin transmiterea ofertei de preţ, se va aplica o penalitate de 2 % din valoarea ofertei acceptate de Beneficiar pentru fiecare zi întârziere pentru livrarea materialelor / pieselor acceptate a fi livrate; în cazul în care valoarea penalităţii depăşeşte valoarea aferentă Lotului D, aceasta va fi reţinută din întreaga valoare lunară aferentă lunii respective pentru Lotul D;. 1. Lotul A. : Instalaţii de refrigerare de tip chiller cu absorbţie de soluţie Litiu-brom, aparate de climatizare cu compresie mecanică ce funcţionează cu agenţi termici freon tip R 407 şi R414., Valoarea AC estimată min.: 439.800,00 lei fără TVA pentru 6 luni/an; Valoarea AC estimată max.: 1.759.200,00 lei fără TVA pentru o perioada de 48 luni.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 439.800,00 lei.Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: - aprilie – noiembrie / an, val. estimată a C.S, este de 439.800,00 lei fără TVA. a)întreţinere şi operare a grupului de refrigerare (chiller) cu absorbţie soluţie brom – litiu cu putere frigorifică 2.900 KW şi a turnului de răcire aferent, ce furnizează agent termic (apă răcită) necesar climatizării (răcirii în sezonul cald) imobilului, (cu punct de delimitare a instalaţiei de refrigerare la punctul de ieşire a agentului termic secundar de tip apă răcită către imobil reprezentat de vanele de izolare la circuitele tur/retur a distribuitorului pentru agentul termic secundar de tip "apă răcită"), după cum urmează: -punere în funcţiune a chillerului la începutul sezonului cald (cel mai târziu data de 30 aprilie fiecărui an, toate operaţiile premergătoare punerii în funcţiune a chillerului şi a turnului de răcire vor fi desfăşurate în prealabil, astfel ca, la data de 30 aprilie a fiecărui an chillerul să fie funcţional); -întreţinere şi operare a chillerului şi a turnului de răcire pe durata sezonului cald (în care este necesară funcţionarea instalaţiei de refrigerare : 01 mai – 30 octombrie, 24 ore zilnic, luni - duminica); - punere în conservare a instalaţiei de refrigerare la sfârşitul perioadei de funcţionare anuale (la sfârşitul lunii octombrie a fiecărui an, în funcţie de solicitarea Beneficiarului); - întreţinerea şi operarea grupului de refrigerare se face conform specificaţiilor constructorului (preluate de la producător) – detaliate în Anexa nr. 1 din caietul de sarcini şi ofertate conform Anexei nr. 3-a) din caietul de sarcini; -asigurarea presiunii de 4,3 – 5,0 bar la intrarea în distribuitorul agentului frigorific de tip "apă răcită" (operaţii incluse în paragraful 2 al lit. a) al Lotului A;b)revizia anuală a aparatelor de climatizare de tip "split" model Daikin RXS71FAV1B (2 buc. x 18.000 BTU) ce deservesc camerele tehnice în care sunt instalate UPS, ce funcţionează cu agent frigorific R410A; revizia se va efectua în perioada mai – iunie a fiecărui an, cuprinzând minimum operaţiile prevăzute în Anexa nr. 2 din caietul de sarcini şi ofertate conform Anexei nr. 3-b) din caietul de sarcini;c)revizia anuală a aparatelor de climatizare de tip "dulap de climatizare" cu freon tip R407 în camerele : centrala telefonică, servere (4 aparate, producător Aermec); revizia se va efectua în perioada mai – iunie a fiecărui an, cuprinzând minimum operaţiile prevăzute în Anexa nr. 2 din caietul de sarcini şi ofertate conform Anexei nr. 3-b) din caietul de sarcini;d)prestarea orelor de manoperă solicitate de Beneficiar necesare eventualelor reparaţii/înlocuirii unor piese/componente necesare funcţionării instalaţiilor de refrigerare (chiller, aparate de aer condiţionat de tip split, dulapuri de climă), nu mai mult decât numărul orelor de manoperă estimate de Beneficiar, conform Anexei nr. 3, în contractele subsecvente, cu ingineri sau tehnicieni calificaţi în meseria solicitată de Beneficiar (inginer automatist, inginer instalaţii, tehnician frigotehnist, tehnician instalator apă-canal, tehnician instalaţii electrice, muncitor necalificat, după caz), la solicitarea Beneficiarului, la nu mai mult de 2 zile lucrătoare de la solicitare (intervenţia nu va începe mai târziu de ora 09:00 a zilei lucrătoare în care se efectuează intervenţia) ; în cazul depăşirii termenului de intervenţie, se va aplica o penalitate de 0,5 % din valoarea contractului subsecvent pentru Lotul A – lit. d) pentru fiecare zi lucrătoare de întârziere;e)ofertarea la cererea Beneficiarului a pieselor constate ca fiind defecte şi necesitând înlocuire, precum şi furnizarea acestora, în limita sumelor prevăzute în Anexa nr. 3 din caietul de sarcini în contractele subsecvente; termenul de transmitere a ofertei nu poate depăşi 2 zile calendaristice de la data transmiterii cererii de ofertă ; termenul de livrare a pieselor pentru care Beneficiarul şi-a exprimat acordul, nu poate depăşi 2 zile lucrătoare pentru piese comune (ce se pot găsi la furnizori uzuali); pentru piese/componente atipice, în funcţie de termenul de livrare comunicat de furnizor, se va comunica acceptul ofertei de către Beneficiar; în cazul depăşirii termenului de livrare anunţat prin transmiterea ofertei de preţ, se va aplica o penalitate de 2 % din valoarea ofertei acceptate de Beneficiar pentru fiecare zi întârziere pentru livrarea materialelor / pieselor acceptate a fi livrate; f)Asig. unui manager de contract (site manager) cu atribuţiile : -Coordonarea, îndrumarea şi verificarea echipelor de tehnicieni / ingineri solicitate de Beneficiar conform Lot A – lit. d), fiind necesară prezenţa acestuia în locaţie atâta timp cât este necesar pentru îndeplinirea cerinţelor cuprinse în Lot A : lit. a) – e);-Asigurarea îndeplinirii cerinţelor cuprinse în Lot A : lit. a) – e); -Oferirea soluţiilor tehnice de remediere a eventualelor defecţiuni tehnice ce pot apare în instalaţia aflată în responsabilitate sau îmbunătăţire a acesteia (dacă este cazul); -Participarea la şedinţe operative de lucru, când situaţia o impune, dar cel puţin bi-lunar; În vederea îndeplinirii sarcinilor managerului de contract, Beneficiarul se obligă de a pune la dispoziţia Contractantului planuri ale instalaţiei şi orice alte documente relevante în domeniu, în format letric sau electronic. Beneficiarul se obligă să pună la dispoziţia Contractorului un spaţiu de birou salubru necesar studiului planurilor instalaţiilor, întocmirea situaţiilor de lucrări, studierea pieţii în vederea ofertării pieselor / echipamentelor necesar a fi înlocuite, etc. Spaţiul oferit poate fi împărţit şi cu alţi ingineri ai altor Contractori altor Loturi din prezentul Caiet de Sarcini.. 3. Lotul C. :Verificare bi-săptămânală şi întreţinere periodică, programare manuală bi-anuală a centralelor de tratare a aerului (CTA) a parametrilor de funcţionare (în lunile aprilie şi octombrie) şi ori de câte ori este necesar (la întreruperi a furnizării accidentale a energiei electrice), Valoarea AC estimată min.: 255.000,00 lei fără TVA pentru 8 (opt) luni; Valoarea AC estimată max.: 1.020.000,00 lei fără TVA pentru o perioada de 48 luni.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 255.000,00 lei fără TVAFrecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: - mai – decembrie / an , val. estimată a C.S, este de 255.000,00 lei fără TVA.a)verificare bi-săptămânală a CTA (CVM) (vane de alimentare, curele transmisie, aerisitoare, starea filtrelor de aer, conform fişei de control predate la sfârşitul fiecărei luni calendaristice către responsabilul de contract din partea beneficiarului cuprinse în cadrul Anexei nr. 5 – a), verificarea şi asigurarea stării de curăţenie a schimbătoarelor de tip apă/aer, a parametrilor recomandaţi de către inginerul responsabil de contract din partea BNaR;b)aerisirea aparatelor interioare de climatizare de tip ventilo-convectori (circa 64 buc.), grinzi de răcire/încălzire (circa 300 buc.) la începutul fiecărui sezon (lunile mai şi octombrie), curăţarea filtrelor "Y" la ventilo-convectori şi grinzi de răcire/încălzire, aerisirea radiatoarelor din oţel (circa 300 buc.) la începutul sezonului rece (după refacerea presiunii în instalaţia de încălzire);c)înlocuirea filtrelor de aer anual, în perioada mai – iunie, conform cantităţilor şi unităţilor de tratare a aerului (CTA) specificate în Anexa nr. 5 – b) din caietul de sarcini ; Manipularea (descărcarea din mijloacele de transport, depozitare, transportul la locul de montaj, evacuarea către locul de evacuare indicat de către inginerul responsabil de contract din partea BNaR a filtrelor uzate (înlocuite) intră în sarcina Contractantului;d)remediere a defecţiunilor constatate la CTA în cadrul operaţiilor prevăzute la Lot C – lit. a), la solicitarea Beneficiarului, la nu mai mult de 2 zile lucrătoare de la solicitare (intervenţia nu va începe mai târziu de ora 09:00 a zilei lucrătoare în care se efectuează intervenţia) ; în cazul depăşirii termenului de intervenţie, se va aplica o penalitate de 0,5 % din valoarea contractului subsecvent pentru Lotul C - lit. d) pentru fiecare zi lucrătoare de întârziere;e)realizarea setărilor de funcţionare a CTA la fiecare 6 luni (la începutul sezonului cald şi la începutul sezonului rece) din controllerul de comandă al CTA;f)ofertarea şi livrarea la cererea Beneficiarului a pieselor constate ca fiind defecte şi necesitând înlocuire, precum şi furnizarea acestora, în limita sumelor prevăzute conform Anexei nr. 5 în contractele subsecvente; termenul de transmitere a ofertei nu poate depăşi 2 zile calendaristice de la data transmiterii cererii de ofertă, în caz contrar, Beneficiarul poate aplica o penalitate de 2% din preţul maximal obţinut pe o reţea de comunicare (internet) sau prin cerere directă de ofertă; termenul de livrare a pieselor pentru care Beneficiarul şi-a exprimat acordul, nu poate depăşi 2 zile lucrătoare pentru piese comune de la transmiterea acceptului ofertei (ce se pot găsi la furnizori uzuali); pentru piese/componente atipice, în funcţie de termenul de livrare comunicat de furnizor, se va comunica acceptul ofertei de către Beneficiar; în cazul depăşirii termenului de livrare anunţat prin transmiterea ofertei de preţ, se va aplica o penalitate de 2 % din valoarea ofertei acceptate de Beneficiar pentru fiecare zi întârziere pentru livrarea materialelor / pieselor acceptate a fi livrate; g)Asigurarea unui manager de contract (site manager) cu atribuţiile :-Coordonarea, îndrumarea şi verificarea echipelor de tehnicieni / ingineri solicitate de Beneficiar conform Lot C – lit. c), fiind necesară prezenţa acestuia în locaţie atâta timp cât este necesar pentru îndeplinirea cerinţelor cuprinse în Lot C : lit. a) – e);-Asigurarea îndeplinirii cerinţelor cuprinse în Lot C : lit. a) – e);-Oferirea soluţiilor tehnice de remediere a eventualelor defecţiuni tehnice ce pot apare în instalaţia aflată în responsabilitate sau îmbunătăţire a acesteia (daca este cazul);-Participarea la şedinţe operative de lucru, când situaţia o impune, dar cel puţin bi-lunar;În vederea îndeplinirii sarcinilor managerului de contract, Beneficiarul se obligă de a pune la dispoziţia Contractantului planuri ale instalaţiei şi orice alte documente relevante în domeniu, în format electronic. Documentele încredinţate pot fi utilizate strict în vederea îndeplinirii contractelor subsecvente din ce fac parte din Acordul Cadru, şi nu pot fi înstrăinate; Beneficiarul se obligă să pună la dispoziţia Contractorului un spaţiu de birou salubru necesar studiului planurilor instalaţiilor, întocmirea situaţiilor de lucrări, studierea pieţii în vederea ofertării pieselor / echipamentelor necesar a fi înlocuite, etc. Spaţiul oferit poate fi împărţit şi cu alţi ingineri ai altor Contractori ai altor Loturi din prezentul Caiet de Sarcini.NOTĂ : Managerul de contract va trebui, în urma studierii planurilor puse la dispoziţie de Beneficiar şi a confruntării acestora cu situaţia reală, să aibă capacitatea de a coordona echipele de tehnicieni în vederea realizării obiectivelor contractului subsecvent / contractelor subsecvente, precum şi să intervină la sesizarea Contractorului pentru remedierea defecţiunilor apărute la instalaţia contractată..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu