Feedback
I.D.: 46901952

"Servicii de evaluare/reevaluare bunuri sechestrate"

Data publicarii
04.06.20 Exista 172.881 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79419000-4
Pretul estimativ:
520.917,00 RON - 520.917,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
"Servicii de evaluare/reevaluare bunuri sechestrate" conform cerinţelor caietului de sarcini.Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului cadru:- Cantitate minimă: 986 evaluări/reevaluări bunuri mobile şi imobile. - Cantitate maximă: 1842 evaluări/reevaluări bunuri mobile şi imobile. Estimări ale cuantumului cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul ...
"Servicii de evaluare/reevaluare bunuri sechestrate" conform cerinţelor caietului de sarcini.Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului cadru:- Cantitate minimă: 986 evaluări/reevaluări bunuri mobile şi imobile. - Cantitate maximă: 1842 evaluări/reevaluări bunuri mobile şi imobile. Estimări ale cuantumului cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului cadru:- Cantitate minimă: 74 buc evaluări/reevaluări bunuri mobile şi imobile. - Cantitate maximă: 283 buc evaluări/reevaluări bunuri mobile şi imobile. Notă:-Contractele subsecvente vor fi încheiate în funcţie de necesităţile efective şi fondurile bugetare ce pot fi disponibilizate cu aceasta destinaţie.-Nu se vor atribui contracte subsecvente de tipuri sau natura diferite unele fata de altele.-Cantităţile minime şi maxime menţionate reprezintă estimări ale cantităţilor care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru, acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari faţă de cele estimate, în funcţie de necesităţile autoritaţii contractante.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie mobilier şcolar: - Lot 1: Mobilier preşcolari - Lot 2: Mobilier elevi  
"Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe şi a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghişeele de plată/parcometre şi servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar(SNEP)": Lot I – Servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar(SNEP), Lot II – Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe şi a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghişeele de plată/parcometre  
Elaborare documentaţie tehnico-economică pentru "Creşterea eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe din Municipiul Craiova"  
Modernizare şi reabilitare străzi, alei şi trotuare (ET, DALI) în Mun.Craiova – acord cadru  
"Achiziţie hârtie xerox A4 şi A3 pentru imprimante, copiatoare şi role hârtie plotter"  
Servicii de evaluare bunuri mobile şi imobile aparţinând domeniului public/privat al municipiului Craiova  
"Servicii de întreţinere gazon pentru Stadionul Ion Oblemenco" din Municipiul Craiova  
Lucrări de reparaţii instalaţii (care se pot executa fără autorizaţie de construire) la imobilele deţinute şi administrate de autoritatea publică locală  
"Achiziţie tonere, cartuşe cerneală şi laser"  
Achizitie "Dezinfectanti": Lot I – Dezinfectant mâini 0,5l, Lot II – Dezinfectant suprafeţe 5l, Lot III – Tablete cloringene (1 kg), Lot IV – Dezinfectant suprafeţe 1l cu pulverizator