Incheierea unui contract de „Servicii de curatenie, intretinere a curateniei, servicii DDD la sediile administrative ale Distributie
Energie Electrica Romania – Lot 1 - Sucursala Alba, Lot 2 – Sucursala Harghita, Lot 3 – Sucursala Mures, Lot 4 - Sucursala
Sibiu” (la sediile administrative, punctele de exploatare si spatiile electrice aflate in patrimoniul Distributie Energie
Electrica Romania pentru Sucu...
Incheierea unui contract de „Servicii de curatenie, intretinere a curateniei, servicii DDD la sediile administrative ale Distributie
Energie Electrica Romania – Lot 1 - Sucursala Alba, Lot 2 – Sucursala Harghita, Lot 3 – Sucursala Mures, Lot 4 - Sucursala
Sibiu” (la sediile administrative, punctele de exploatare si spatiile electrice aflate in patrimoniul Distributie Energie
Electrica Romania pentru Sucursala Alba, Sucursala Harghita, Sucursala Mures, Sucursala Sibiu) Serviciile de curatenie
si intretinere a curateniei, DDD se vor presta in conformitate cu precizarile din CS, cu respectarea tuturor parametrilor
cuprinsi in anexele atasate Caietului de sarcini.Serviciile de Curatenie si intretinere a curateniei se vor presta in perimetrul
interior si exterior al imobilelor mentionate in Anexa 1, corelat/detaliat cu specificaiile suprafetelor si frecventa prestatiei
din Anexa 3.Serviciile de deratizare, dezinsectie si dezinfectie se vor presta periodic in spatiile administrative si tehnologice
aferente statiilor de transformare 110kV / MT cu instalatii electrice in expoatare prezentate in Anexa nr. 2Serviciile speciale
de de alpinism utilitar (la cerere) sunt solicitate pentru Lot 1 Alba si Lot 2 HarghitaDurata contractului: 24 luni, de la
data emiterii ordinului de incepere a prestarii serviciilor, astfel:Lot 1 Alba – 31.12.2023,Lot 2 Harghita – 09.01.2024Lot
3 Mures – 28.02.2024,Lot 4 Sibiu – 16.12.2023Datele mentionate sunt orientative, contractele urmand a fi incheiate dupa finalizarea
prezentei proceduri, pentru fiecare lot in parte, dar nu mai devreme de data de expirare a contractelor aflate in vigoare.
Solicitarile de clarificari privind documentia de atribuire se vor transmite cu cel putin 15 zile inainte de termenul stabilit
pentru depunerea ofertelor iar Raspunsul consolidat al entitatii contractante in mod clar, complet si fara ambiguitati la
toate solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare va fi transmis cu cel putin 10 zile înainte de termenul stabilit
pentru depunerea ofertelor.Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici
până la termenul-limită stabilit mai sus.