2. Servicii de consultanta pentru managementul proiectului "Reabilitarea zonei urbane pietonale multifunctionale Piata Daciei si conectarea la zona extinsa de mobilitatea urbana integrata din municipiul Buzau",
Autoritatea contractantă intentionează sa achizitioneze servicii de de consultanta pentru managementul de proiect prin Programul Operational Regional 2014-2020, derulate de catre municipiul Buzau.
Servic...
2. Servicii de consultanta pentru managementul proiectului "Reabilitarea zonei urbane pietonale multifunctionale Piata Daciei si conectarea la zona extinsa de mobilitatea urbana integrata din municipiul Buzau",
Autoritatea contractantă intentionează sa achizitioneze servicii de de consultanta pentru managementul de proiect prin Programul Operational Regional 2014-2020, derulate de catre municipiul Buzau.
Serviciile de consultanta pentru managementul proiectului urmeaza a fi derulate in acord cua ctivitatile de finantare prin contractele de finantare, asa cum acestea sunt descrise la nivelul activitatilor specifice de management de proiect in cadrul caietului de sarcini.
LOT 2 – Servicii de consultanta pentru managementul proiectului "Reabilitarea zonei urbane pietonale multifunctionale Piata Daciei si conectarea la zona extinsa de mobilitatea urbana integrata din municipiul Buzau", si cuprinde urmatoarele activitati:
•Activitatea 1 – Consultanta si asistenta juridica in scopul elaborarii documentatiilor de atribuire, precum si pentru derularea efectiva a procedurii de atribuire;
•Activitatea 2 – Raportarile narative si financiare ale proiectului;
•Activitatea 3 – Consultanta si asistenta financiara (cereri de plata/cereri de rambursare/estimari financiare trimestriale)
•Activitatea 4 – Vizite periodice in teren si raportarea eventualelor nereguli aparute pe parcurul implementarii proiectului si oferirea de solutii de rezolvare a acestora.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documetatia de atribuire. În măsura în care solicitările de clarificare sunt solicitate în termenul prevăzut la Cap. I.1) NUME, ADRESĂ ŞI PUNCT(E) DE CONTACT, secţiunea - Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor, respectiv 6 zile (înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor)., autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificare cu 4 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor..
1. Servicii de consultanta pentru managementul proiectului "Sistem inteligent de trafic management si monitorizare bazat pe solutii inovative de eficientizare si reducere a poluarii in Municipiul Buzau",
Autoritatea contractantă intentionează sa achizitioneze servicii de de consultanta pentru managementul de proiect prin Programul Operational Regional 2014-2020, derulate de catre municipiul Buzau.Serviciile de consultanta pentru managementul proiectului urmeaza a fi derulate in acord cua ctivitatile de finantare prin contractele de finantare, asa cum acestea sunt descrise la nivelul activitatilor specifice de management de proiect in cadrul caietului de sarcini.
LOT 1 – Achizitie servicii de consultanta pentru managementul proiectului "Sistem inteligent de trafic management si monitorizare bazat pe solutii inovative de eficientizare si reducere a poluarii in Municipiul Buzau"si cuprinde urmatoarele activitati:
•Activitatea 1 – Consultanta si asistenta juridica in scopul elaborarii documentatiilor de atribuire, precum si pentru derularea efectiva a procedurii de atribuire;
•Activitatea 2 – Raportarile narative si financiare ale proiectului;
•Activitatea 3 – Consultanta si asistenta financiara (cereri de plata/cereri de rambursare/estimari financiare trimestriale)
•Activitatea 4 – Vizite periodice in teren si raportarea eventualelor nereguli aparute pe parcurul implementarii proiectului si oferirea de solutii de rezolvare a acestora.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documetatia de atribuire. În măsura în care solicitările de clarificare sunt solicitate în termenul prevăzut la Cap. I.1) NUME, ADRESĂ ŞI PUNCT(E) DE CONTACT, secţiunea - Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor, respectiv 6 zile (înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor)., autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificare cu 4 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor..
3. Servicii de consultanta pentru managementul de proiect pentru obiectivul de investitii in cadrul proiectului "Regenerarea spatiului urban adiacent Parcul Tineretului – crearea unui spatiu activ de recreere"din Municipiul Buzau,
AC intentionează sa achizitioneze servicii de de consultanta pentru managementul de proiect prin Programul Operational Regional 2014-2020, derulate de catre municipiul Buzau.Serviciile de consultanta pentru managementul proiectului urmeaza a fi derulate in acord cua ctivitatile de finantare prin contractele de finantare, asa cum acestea sunt descrise la nivelul activitatilor specifice de management de proiect in cadrul caietului de sarcini.
LOT 3 – Servicii de consultanta pentru managementul de proiect pentru obiectivul de investitii in cadrul proiectului "Regenerarea spatiului urban adiacent Parcul Tineretului – crearea unui spatiu activ de recreere"din Municipiul Buzau si cuprinde urmatoarele activitati:
Activitatea 1 – Consultanta si asistenta juridica in scopul elaborarii documentatiilor de atribuire, precum si pentru derularea efectiva a procedurii de atribuire;
Activitatea 2 – Raportarile narative si financiare ale proiectului;
Activitatea 3 – Consultanta si asistenta financiara (cereri de plata/cereri de rambursare/estimari financiare trimestriale)
Activitatea 4 – Vizite periodice in teren si raportarea eventualelor nereguli aparute pe parcurul implementarii proiectului si oferirea de solutii de rezolvare a acestora.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documetatia de atribuire. În măsura în care solicitările de clarificare sunt solicitate în termenul prevăzut la Cap. I.1) NUME, ADRESĂ ŞI PUNCT(E) DE CONTACT, secţiunea - Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor, respectiv 6 zile (înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor)., AC va răspunde la solicitările de clarificare cu4 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor..