Serviciile cadastrale solicitate, în funcţie de tipul lor, se prezintă după cum urmează:
I. Prima înscriere a imobilelor în cartea funciară (străzi, drumuri de exploatare, izlaz comunal etc.)
II. Alte tipuri de documentaţii cadastrale
a). Actualizare informaţii cadastrale:
1. Înscriere/radiere construcţii;
2. Modificarea limitei de proprietate, a suprafeţei imobilului, actualizare categorii de folosinţă/destinaţii, ...
Serviciile cadastrale solicitate, în funcţie de tipul lor, se prezintă după cum urmează:
I. Prima înscriere a imobilelor în cartea funciară (străzi, drumuri de exploatare, izlaz comunal etc.)
II. Alte tipuri de documentaţii cadastrale
a). Actualizare informaţii cadastrale:
1. Înscriere/radiere construcţii;
2. Modificarea limitei de proprietate, a suprafeţei imobilului, actualizare categorii de folosinţă/destinaţii, înscriere geometrie;
b). Documentaţie pentru dezlipire/alipire teren;
c). Documentaţie de prima înregistrare UI;
d). Documentaţie pentru apartamentare;
e). Înscriere/radiere constructii
f). Documentaţie pentru reapartamentare;
g). Documentaţii de prima înregistrare cu atribuire număr cadastral;
h). Documentaţie pentru descrierea dezmembrămintelor dreptului de proprietate;
i). Documentaţie pentru reconstituirea cărţii funciare pierdute, distruse sau sustrase;
j). Documentaţie de repoziţionare;
k). Documentatia cadastrala de actualizare a altor informaţii tehnice cu privire la imobil;
l). Documentatia cadastrala intocmita pentru receptia planului parcelar si inscrierea imobilelor in sistemul integrat de cadastru si carte funciara;
m). Documentaţie pentru obţinerea aprobării scoaterii din circuitul agricol a terenurilor situate în extravilan;
III. Servicii cadastrale
a). Trasare limita de proprietate;
b). Întocmire planuri de amplasament şi delimitare imobile;
c). Identificare imobile;
d). Întocmire relevee construcţii;
e). Ridicari topografice;
IV. Operaţiuni legate de reconstituirea dreptului de proprietate în baza legilor fondului funciar
a). Verificarea şi asumarea prin semnare şi ştampilare a tuturor documentelor, necesare eliberării titlurilor de proprietate (procese verbale de punere în posesie, planuri de punere în posesie, planuri şi tabele parcelare, inclusiv înregistrarea planurilor parcelare în aplicaţia Eterra 3 etc.), respectiv întocmirea documentaţiilor necesare în vederea întocmirii titlului de proprietate conform actelor normative, prezente sau viitoare, care reglementează activitatea în domeniu.
Valorile minime/maxime ale acordului cadru şi ale contractelor subsecvente au fost determinate în baza istoricului achiziţiilor de servicii similare efectuate de către Comuna Şelimbăr, actualizate cu indicii de inflaţie.
Valoarea minimă estimată a acordului cadru este de 105254 lei, fără T.V.A
Valoarea maximă estimată a acordului cadru este de 1769000 lei, fără T.V.A
Valoarea minimă estimată a unui contract subsecvent este de 2000 lei, fără T.V.A Valoarea maximă estimată a unui contract subsecvent este de 255800 lei, fără T.V.A
Cantităţile minime/maxime ale acordului cadru se regăsesc în anexa nr. 1 la caietul de sarcini, iar cantităţile minime/maxime ale unui contract subsecvent se regăsesc în anexa nr. 2 la caietul de sarcini.
Contractele subsecvente se vor încheia în funcţie de necesităţiile autoriţăţii contractante, pe toată perioada de valabilitate a acordului cadru, frecvenţa minimă a acestora fiind de 3 contracte subsecvente pe an. Termenele de întocmire şi de predare a documentaţiilor cadastrale se vor stabili pentru fiecare contract subsecvent în parte, în funcţie de fiecare obiectiv/ pachet de obiective.
Imobilele pentru care se vor solicita documentaţiile cadastrale necesare reglementării situaţiei juridice reprezintă terenuri şi/sau construcţii fiind situate pe teritoriul administrativ al comunei Şelimbăr, sat. Şelimbăr, Mohu, Bungard, Veştem, precum şi pe UAT Sibiu, UAT Voineasa şi UAT Roşia, sau oricare alte UAT-uri în care Comuna Şelimbăr deţine proprietăţi.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 10 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor cf OUG 45/2018.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20