Serviciile cadastrale solicitate, în funcție de tipul lor, se prezintă după cum urmează:I. Prima înscriere a imobilelor în
cartea funciară (străzi, drumuri de exploatare, izlaz comunal etc.)II. Alte tipuri de documentații cadastralea). Actualizare
informații cadastrale:1. Înscriere/radiere construcții;2. Modificarea limitei de proprietate, a suprafeței imobilului, actualizare
categorii de folosință/destina...
Serviciile cadastrale solicitate, în funcție de tipul lor, se prezintă după cum urmează:I. Prima înscriere a imobilelor în
cartea funciară (străzi, drumuri de exploatare, izlaz comunal etc.)II. Alte tipuri de documentații cadastralea). Actualizare
informații cadastrale:1. Înscriere/radiere construcții;2. Modificarea limitei de proprietate, a suprafeței imobilului, actualizare
categorii de folosință/destinații, înscriere geometrie;b). Documentație pentru dezlipire/alipire teren;c). Documentație de
prima înregistrare UI;d). Documentație pentru apartamentare;e). Înscriere/radiere constructiif). Documentație pentru reapartamentare;g).
Documentații de prima înregistrare cu atribuire număr cadastral;h). Documentație pentru descrierea dezmembrămintelor dreptului
de proprietate;i). Documentație pentru reconstituirea cărții funciare pierdute, distruse sau sustrase;j). Documentație de
repoziționare;k). Documentatia cadastrala de actualizare a altor informații tehnice cu privire la imobil;l). Documentatia
cadastrala intocmita pentru receptia planului parcelar si inscrierea imobilelor in sistemul integrat de cadastru si carte
funciara;m). Documentație pentru obținerea aprobării scoaterii din circuitul agricol a terenurilor situate în extravilan;III.
Servicii cadastralea). Trasare limita de proprietate;b). Întocmire planuri de amplasament și delimitare imobile;c). Identificare
imobile;d). Întocmire relevee construcții;e). Ridicari topografice;IV. Operațiuni legate de reconstituirea dreptului de proprietate
în baza legilor fondului funciara). Verificarea și asumarea prin semnare și ștampilare a tuturor documentelor, necesare eliberării
titlurilor de proprietate (procese verbale de punere în posesie, planuri de punere în posesie, planuri și tabele parcelare,
inclusiv înregistrarea planurilor parcelare în aplicația Eterra 3 etc.), respectiv întocmirea documentațiilor necesare în
vederea întocmirii titlului de proprietate conform actelor normative, prezente sau viitoare, care reglementează activitatea
în domeniu.Valorile minime/maxime ale acordului cadru și ale contractelor subsecvente au fost determinate în baza istoricului
achizițiilor de servicii similare efectuate de către Comuna Șelimbăr, actualizate cu indicii de inflație.Valoarea minimă estimată
a acordului cadru este de 105254 lei, fără T.V.AValoarea maximă estimată a acordului cadru este de 1769000 lei, fără T.V.AValoarea
minimă estimată a unui contract subsecvent este de 2000 lei, fără T.V.A Valoarea maximă estimată a unui contract subsecvent
este de 255800 lei, fără T.V.ACantitățile minime/maxime ale acordului cadru se regăsesc în anexa nr. 1 la caietul de sarcini,
iar cantitățile minime/maxime ale unui contract subsecvent se regăsesc în anexa nr. 2 la caietul de sarcini.Contractele subsecvente
se vor încheia în funcție de necesitățiile autorițății contractante, pe toată perioada de valabilitate a acordului cadru,
frecvența minimă a acestora fiind de 3 contracte subsecvente pe an. Termenele de întocmire și de predare a documentațiilor
cadastrale se vor stabili pentru fiecare contract subsecvent în parte, în funcție de fiecare obiectiv/ pachet de obiective.Imobilele
pentru care se vor solicita documentațiile cadastrale necesare reglementării situației juridice reprezintă terenuri și/sau
construcții fiind situate pe teritoriul administrativ al comunei Șelimbăr, sat. Șelimbăr, Mohu, Bungard, Veștem, precum și
pe UAT Sibiu, UAT Voineasa și UAT Roșia, sau oricare alte UAT-uri în care Comuna Șelimbăr deține proprietăți.Autoritatea contractanta
va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare cu 10 zile inainte de termenul
limita stabilit pentru depunerea ofertelor cf OUG 45/2018.Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte
de data limita de depunere a ofertelor: 20