Serviciile cadastrale solicitate, în funcţie de tipul lor, se prezintă după cum urmează:I.Prima înscriere a imobilelor în cartea funciară (străzi, drumuri de exploatare, izlaz comunal etc.)II.Alte tipuri de documentaţii cadastralea). Actualizare informaţii cadastrale:1.Înscriere/radiere construcţii;2.Modificarea limitei de proprietate, a suprafeţei imobilului, actualizare categorii de folosinţă/destinaţii, înscriere geometr...
Serviciile cadastrale solicitate, în funcţie de tipul lor, se prezintă după cum urmează:I.Prima înscriere a imobilelor în cartea funciară (străzi, drumuri de exploatare, izlaz comunal etc.)II.Alte tipuri de documentaţii cadastralea). Actualizare informaţii cadastrale:1.Înscriere/radiere construcţii;2.Modificarea limitei de proprietate, a suprafeţei imobilului, actualizare categorii de folosinţă/destinaţii, înscriere geometrie;b). Documentaţie pentru dezlipire/alipire teren;c). Documentaţie de prima înregistrare UI;d). Documentaţie pentru apartamentare;e). Înscriere/radiere constructiif). Documentaţie pentru reapartamentare;g). Documentaţii de prima înregistrare cu atribuire număr cadastral;h). Documentaţie pentru descrierea dezmembrămintelor dreptului de proprietate;i). Documentaţie pentru reconstituirea cărţii funciare pierdute, distruse sau sustrase;j). Documentaţie de repoziţionare;k). Documentatia cadastrala de actualizare a altor informaţii tehnice cu privire la imobil;l). Documentatia cadastrala intocmita pentru receptia planului parcelar si inscrierea imobilelor in sistemul integrat de cadastru si carte funciara;m). Documentaţie pentru obţinerea aprobării scoaterii din circuitul agricol a terenurilor situate în extravilan;III.Servicii cadastralea). Trasare limita de proprietate;b). Întocmire planuri de amplasament şi delimitare imobile;c). Identificare imobile;d). Întocmire relevee construcţii;e). Ridicari topografice;IV.Operaţiuni legate de reconstituirea dreptului de proprietate în baza legilor fondului funciara). Verificarea şi asumarea prin semnare şi ştampilare a tuturor documentelor, necesare eliberării titlurilor de proprietate (procese verbale de punere în posesie, planuri de punere în posesie, planuri şi tabele parcelare, inclusiv înregistrarea planurilor parcelare în aplicaţia Eterra 3 etc.), respectiv întocmirea documentaţiilor necesare în vederea întocmirii titlului de proprietate conform actelor normative, prezente sau viitoare, care reglementează activitatea în domeniu.Valorile minime/maxime ale acordului cadru şi ale contractelor subsecvente au fost determinate în baza istoricului achiziţiilor de servicii similare efectuate de către Comuna Şelimbăr, actualizate cu indicii de inflaţie.Valoarea minimă estimată a acordului cadru este de 105254 lei, fără T.V.AValoarea maximă estimată a acordului cadru este de 1769000 lei, fără T.V.AValoarea minimă estimată a unui contract subsecvent este de 2000 lei, fără T.V.A Valoarea maximă estimată a unui contract subsecvent este de 255800 lei, fără T.V.ACantităţile minime/maxime ale acordului cadru se regăsesc în anexa nr. 1 la caietul de sarcini, iar cantităţile minime/maxime ale unui contract subsecvent se regăsesc în anexa nr. 2 la caietul de sarcini.Contractele subsecvente se vor încheia în funcţie de necesităţiile autoriţăţii contractante, pe toată perioada de valabilitate a acordului cadru, frecvenţa minimă a acestora fiind de 3 contracte subsecvente pe an. Termenele de întocmire şi de predare a documentaţiilor cadastrale se vor stabili pentru fiecare contract subsecvent în parte, în funcţie de fiecare obiectiv/ pachet de obiective.Imobilele pentru care se vor solicita documentaţiile cadastrale necesare reglementării situaţiei juridice reprezintă terenuri şi/sau construcţii fiind situate pe teritoriul administrativ al comunei Şelimbăr, sat. Şelimbăr, Mohu, Bungard, Veştem, precum şi pe UAT Sibiu, UAT Voineasa şi UAT Roşia, sau oricare alte UAT-uri în care Comuna Şelimbăr deţine proprietăţi.Valoarea estimata a acordului-cadru de servicii ce se va atribui, conform referatului de necesitate nr. 62528/16.12.2021 intocmit de compartimentul Cadastru si Patrimoniu este de 1.769.000 lei fara TVA si reprezinta valoarea maxima estimata, fara TVA, a tuturor contractelor de achizitie publica subsecvente care se anticipeaza ca vor fi atribuite in baza acordului-cadru.