Feedback
I.D.: 86879870

"Servicii de asistenta de tehnica din partea proiectantului si solutionarea neconformitatilor prezentate la cap. IV. Specif. tehnice, alin. A. Oblig.prestatorului, pct. V, aferente obiectivului "IMBUNATATIREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE PRIN EXTINDEREA, REABILITAREA, MODERNIZAREA SI ECHIPAREA – SC. GEN. NR. 6, “TUDOR VLADIMIRESCU" – PMT-2023-008, Cod unic de identificare: 4279944-2023-2.3"

Data publicarii
13.09.23 Exista 76.196 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71000000-8
Pretul estimativ:
270.620,00 RON - 270.620,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Dâmboviţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prestatorul va avea urmatoarele obligatii: I. pe perioada executiei lucrarilor- asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului pentru proiectul elaborat, pe perioada executiei constructiilor sau a lucrarilor de interventie la constructiile existente;- stabilirea modului de tratare a defectelor aparute in executie, din vina proiectantului initial, la constructiile la care trebuie sa asigure nivelul de calitate cores...
Prestatorul va avea urmatoarele obligatii: I. pe perioada executiei lucrarilor- asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului pentru proiectul elaborat, pe perioada executiei constructiilor sau a lucrarilor de interventie la constructiile existente;- stabilirea modului de tratare a defectelor aparute in executie, din vina proiectantului initial, la constructiile la care trebuie sa asigure nivelul de calitate corespunzator cerintelor, precum si urmarirea aplicarii pe santier a solutiilor adoptate, dupa insusirea acestora de catre specialisti verificatori de proiecte atestati, la cererea investitorului;- asigurarea participarii obligatoriu a proiectantului coordonator de proiect si, dupa caz, a proiectantilor pe specialitati la toate fazele de executie stabilite prin proiect si la receptia la terminarea lucrarilor;-propunerea de modalităţi de rezolvare a eventualelor neconformităţi, defectele şi neconcordanţelor apărute pe toată perioada de derulare a execuţiei precum si intocmirea documentatiilor necesare si avizarea lor de verificatori de proiecte atestati;-răspunsul la solicitările Autorităţii Contractante cu privire la orice sesizare în legătură cu neconformităţile şi/sau neconcordanţele constatate în proiect sau in fazele de execuţie în vederea soluţionării acestora, ori de câte ori este necesar, pentru asigurarea conformităţii proiectului şi atingerea nivelului de calitate stabilit, prin oferirea de soluţii tehnice, cu acordul Autorităţii Contractante;-participarea la întâlnirile Autorităţii Contractante cu una, mai multe sau toate părţile implicate în derularea contractului de execuţie de lucrări, respectiv cu Dirigintele de şantier, Inspectoratul de Stat în Construcţii etc.;-răspunsul la notificările emise de catre Dirigintele de şantier, conform obligaţiilor ce îi revin acestuia din urmă, referitoare la apariţia unei situaţii neprevăzute;- sa raspunda la solicitarile de clarificari formulate de ofertanti pe perioada desfasurarii procedurii de atribuire a contractului/contractelor de dotari si sa refaca dupa caz documentatia tehnica aferenta;- participarea la intocmirea cartii tehnice a constructiei si la receptia lucrarilor executate. - solutionarea neconformitatilor regasite in documentatia tehnica.II. - intocmirea documentatiei tehnice si verificarea de specialitate in vederea obtinerii autorizatiei de secutitate la incendiu.III. -predarea proiectului tehnic de executie actualizat la data finalizarii lucrarilor – “as built.IV. - auditarea energetica pentru emitere certificate finale de performanta energetica a cladirilor se va realiza inainte de receptia la terminarea lucrarilor. Emiterea certificatului de performanta energetica a cladirilor se va realiza de catre personal autorizat grad 1 in termen de valabilitate a autorizatiei si se va realiza conform metodologiei de calcul a performantei energetice a cladirilor si a prevederilor legale la data emiterii acestuia. V. - solutionarea cu prioritate a urmatoarelor aspecte care sunt cuprinse in analiza dirigentului si in Note de constatare care nu au avut ca rezultat emiterea de Dispozitii de santier:  modul de alimentare al trapelor de fum de la sala de festivitati; Iluminatul exterior al cladirilor;Planul Centralei Termice cu dispunerea echipamentelor din camera centralei;Proiectul de gaze naturale;Planuri sistematizare curte interioara;Plan sistematizare retele;Plan sistematizare verticala;Plan amenajari exterioare (scari, rampe, balustrade, imprejmuire);Detalii pozare trasee instalatii pentru sala de sport;Analiza posibilitatii de a realiza un sistem de automatizare in cascada pentru centrala termica;Planuri extindere sala de sport;Analiza Planuri tavane (plafon fals) sala de festivitati astfel incat sa se asigure acustica salii; Planuri si liste cantitati pentru Fundatie rezervor incendiu si camera pompelor;Documentatie tehnica aferenta executiei bransamentului Dn 100 mm din reteaua de apa potabila Dn 100 mm conform avizului definitiv nr. 7338 din 28.02.2023.Pe durata executiei lucrarilor proiectantul trebuie sa:1. modifice solutiile din documentatia tehnica, daca situatiile concrete impun aceasta masura; modificarea de solutie se va efectua cu avizul verificatorului de proiect si a auditorului energetic si va include modificarile listelor de cantitati, planselor, etc.2. participe in teren la fazele prevazute in Programul de control in timpul executiei in teren si sa semneze procesele verbale de lucrari ascunse, etc.3.să urmărească pe şantier a utilizarea în execuţie a materialelor din proiect;4. participe la receptia la terminarea lucrarilor si la receptia finala intocmind referate de prezentare privind modul in care a fost realizata lucrareaIn cazul propunerilor de modificare a solutiilor tehnice locale, pe parcursul executiei lucrarilor, proiectantul are obligatia de a emite dispozitii de santier in termen de 5 zile de la inaintarea notelor de constatare, ce vor fi semnate de proiectant, constructor, diriginte de santier si beneficiar si verificate de verificatori atestati.Dispozitiile de santier emise de proiectant vor cuprinde sau vor fi insotite de :-nota de constatare (semnata de constructor si dirigintele de santier);-memoriu tehnic justificativ intocmit de proiectant prin care sa fie fundamentata orice modificare, suplimentare sau renuntare aduse Proiectului;-note de renuntare; note de comanda suplimentara;-planse de specialitate verificate la exigenţele care se impun;-detalii de execuţie; -liste de cantităţi (note de renunţare sau note de comandă suplimentară);-antecalculatii , deviz estimativ;-alte documente si documentatii justificativeSe vor alatura de asemenea oferta revizuita prezentata de constructor impreuna cu analiza de preturi si oferte de pret, dupa caz.Pe durata asistentei tehnice, proiectantul va stabili modul de tratare a defectelor apărute în execuţie, din vina proiectantului initial, la construcţiile la care trebuie să asigure nivelul de calitate corespunzător cerinţelor, precum şi urmărirea aplicării pe şantier a soluţiilor adoptate, după însuşirea acestora de către specialişti verificatori de proiecte atestaţi, la cererea investitorului.Proiectantul coordonator de proiect şi, după caz, proiectanţii pe specialităţi, vor participa obligatoriu la toate fazele de execuţie stabilite prin proiect şi la recepţia la terminarea lucrărilor.Proiectantul coordonator de proiect va participa la întocmirea cărţii tehnice a construcţiei şi la recepţia lucrărilor executate si va prezenta referatul pe specialităţi cu privire la modul în care a fost executată lucrarea, inainte de inceperea receptiei la terminarea lucrarilor.Proiectantul general are obligatia de a supune proiectul tehnic spre verificare unor specialisti verificatori de proiecte atestaţi, pentru fiecare specialitate în parte. Proiectantul va preciza in proiectele pe specialitati pe care le va elabora cerintele pe care acestea trebuie sa le indeplineasca, de asemenea acesta va sustine proiectele pe specialitati in fata verificatorilor de proiecte atestati. Plata serviciilor de verificare aferenta dispozitiilor modificatoare sau altor documentatii necesare va fi efectuata de catre proiectant si va fi tarifata la oferta.Sub sanctiunea rezilierii contractului si a platii de daune interese, prestatorul are obligatia de a raspunde in termen de 2 zile la orice solicitare de clarificari din partea autoritatii in perioada de depunere oferte si de evaluare pentru contractul de dotări.Toate documentatiile vor fi tratate, elaborate si semnate in conformitate cu toate actele legislative, Normativele si normele specifice in vigoare.Documentatiile intocmite de prestator se vor preda la registratura institutiei, pe baza de proces verbal de predare-primire, si vor fi supuse verificarii de catre Beneficiar, in concordanta cu prevederile enuntate in prezentul caiet de sarcini si cu legislatia in vigoare.In cazul in care se vor constata neconcordante si/sau abateri in prestarea serviciilor conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini, Beneficiarul va returna documentatiile si prestatorul se obliga la refacerea acestora fara costuri suplimentare.Proiectantul va revizui documentaţiile tehnice în funcţie de cerinţele finanţatorului (OIPOR sau AMPOR), şi va răspunde solicitărilor acestora şi ale altor organisme abilitate, referitor la implementarea proiectului, inclusiv furnizarea de clarificări şi informaţii suplimentare, in termenele şi condiţiile prevăzute de contractul de finanţare şi de legislaţia comunitară si naţională în vigoare.De asemenea, va asigura disponibilitatea documentelor legate de implementarea proiectului, la cerere şi în termen, documentele şi/sau informaţiile solicitate cu ocazia verificărilor şi solicitărilor transmise de AMPOR, Autoritatea de Certificare şi Plată, Autoritatea de Audit, Departamentul de Lupta Anti-fraudă, Comisia Europeană, Curtea Europeana de Conturi şi/sau oricare alt organism abilitat să verifice modul de utilizare a finanţării nerambursabile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Imbunatatirea infrastructurii educationale prin extinderea, reabilitarea, modernizarea si echiparea Scolii Generale NR. 6, “Tudor Vladimirescu", din Targoviste, jud. Dambovita" - servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului – PMT-2021-007, Cod unic de identificare: 4279944-2021-10.1"  
Contract de achizitie publica servicii de proiectare si asistenta tehnica privind obiectivul de investitii “Realizare si dotare Gradinita cu program prelungit – strada General I. E. Florescu din Municipiul Targoviste” – faza DTAC/DTOE, DTAD, PT, CS, DE si Asistenta tehnica din partea proiectantului- PMT-2019-P-012, Cod unic de identificare 4279944-2019-10 02.04.19
Contract de achizitie publica servicii de proiectare si asistenta tehnica privind obiectivul de investitii "Realizare si dotare Gradinita cu program prelungit – strada General I. E. Florescu din Municipiul Targoviste" – faza DTAC/DTOE, DTAD, PT, CS, DE si Asistenta tehnica din partea proiectantului- PMT-2019-P-012, Cod unic de identificare 4279944-2019-10  
Lucrări de modernizare/reamenajare 82 agenţii proprii Standard, inclusiv proiectare şi asistenţă tehnică 25.06.24
„MODERNIZAREA SI REABILITAREA RETELEI STRADALE DIN MUNICIPIUL TARGOVISTE, JUDETUL DAMBOVITA: STR. MAIOR EUGEN BREZISEANU, CALEA CAMPULUNG, STR. ANA IPATESCU, STR. LOCOTENENT PARVAN POPESCU, STR. MIHAI EMINESCU, STR. BARATIEI, STR. ILFOVULUI, STR. COSTACHE OLAREANU SI STR. PORUMBEILOR”- SERVICII DE PROIECTARE SI ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI - PMT-2019-P-032, Cod unic de identificare: 4279944-2019-43. 16.07.19
,,Amenajare, modernizare si reabilitare parcari din Municipiul Targoviste aferente strazilor Diaconu Coresi, Virgil Draghiceanu si I.C. Visarion (parcare Primarie)-servicii de proiectare si asistenta tehnica- PMT-2020-P-017, Cod unic de identificare: 4279944-2020-27’’ 03.03.20
Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii ”Modernizarea si reabilitarea retelei stradale din Municipiul Targoviste, Judetul Dambovita: strada 9 Mai, Aleea Virgil Draghiceanu, Aleea Grivita, Strada Gabriel Popescu, Strada Boerescu Zaharia, Calea Domneasca, Bulevardul Independentei si Bulevardul Libertatii ” - PMT-2019-P-033, Cod unic de identificare 4279944-2019-44 24.07.19
Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul ”Modernizarea si reabilitarea Strada Neagoe Basarab din Municipiul Targoviste ” - PMT-2019-P-036, Cod unic de identificare 4279944-2019-47 18.09.19
„Realizarea si extinderea sistemelor de canalizare pe strazile: Bra?ovului, Valul Ceta?ii, Locotenent Viorel Marceanu, Soarelui ?i Nicolae Balcescu din Municipiul Targovi?te-servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului”. 31.10.17
Contract de achizitie publica servicii de cadastru, proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul „MODERNIZARE SI REABILITARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN MUNICIPIUL TARGOVISTE – LOT 2” 20.06.17