Feedback
I.D.: 84425172

"Servicii de asigurare facultativa – CASCO".

Data publicarii
10.07.23 Exista 146.534 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
66515000-3
Termenul limita pentru depunere:
20.07.23
Pretul estimativ:
55.200,00 RON - 55.200,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 10.07.23 Publicat la 18.07.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia serviciului va consta in emiterea politelor de asigurare facultativa CASCO pentru mijloacele de transport auto rutiere din dotarea Sucursalei Regionale C.F. Cluj si din dotarea subunitatilor subordonate, pentru un numar total de 40 mijloace auto rutiere aflate in exploatare, conform Anexei 1. Se solicita asigurarea facultativa "full CASCO" fara fransiza pentru cele 40 de mijloace de transport auto, conform Anexei ...
Achizitia serviciului va consta in emiterea politelor de asigurare facultativa CASCO pentru mijloacele de transport auto rutiere din dotarea Sucursalei Regionale C.F. Cluj si din dotarea subunitatilor subordonate, pentru un numar total de 40 mijloace auto rutiere aflate in exploatare, conform Anexei 1. Se solicita asigurarea facultativa "full CASCO" fara fransiza pentru cele 40 de mijloace de transport auto, conform Anexei 1 din Caietul de sarcini nr. 48/C/2301/14.06.2023. Asigurarea de furt total, furt partial, avarii totale si avarii partiale a autovehiculelor va cuprinde acordarea de despagubiri si in cazul pagubelor detaliate in Caietul de sarcini nr. 48/C/2301/14.06.2023 la cap. 3 Obiectul caietului de sarcini. Politele de asigurare vor fi emise pe o perioadă de un an calendaristic. Serviciile ce urmează a fi achiziţionate sunt detaliate in Caietul de sarcini nr. 48/C/2301/14.06.2023. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire pȃnă (inclusiv) în a 6-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Conform art. 172 alin. (2) din Legea nr. 99/2016 si art. 173 alin. (2), entitatea contractantă va răspunde în mod clar, complet şi fără ambiguităţi tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 3-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Respectȃnd prevederile art. 29 alin. (3) din H.G. nr. 394/2016, entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici pȃnă la termenul limita stabilit. Orice solicitare de clarificări, precum şi răspunsul consolidat la respectivele solicitări de clarificări, oferit de entitatea contractantă, se vor depune doar prin intermediul platformei SEAP.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu