Feedback
I.D.: 58124190

"SERVICII DE ADMINISTRARE SI MENTENANTA SERVERE SI ECHIPAMENTE IT DE RETEA SI SERVICII SUPORT DATA CENTER".

Data publicarii
22.06.21 Exista 155.434 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72611000-6
Termenul limita pentru depunere:
15.07.21
Pretul estimativ:
361.836,00 RON - 361.836,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1116223.pdf
  2. Anexa 1 la Contract - Acord confidentialitate Servicii info-semnat.pdf
  3. Caiet sarcini 37985 Serv Informatice-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de prestari servicii avand ca obiect: "SERVICII DE ADMINISTRARE SI MENTENANTA SERVERE SI ECHIPAMENTE IT DE RETEA SI SERVICII SUPORT DATA CENTER" conform specificatiilor prevazute in caietul de sarcini. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 11 Autoritatea contractanta va transmite raspunsul la clarificari cu 6 zile inainte de data l...
Contract de prestari servicii avand ca obiect: "SERVICII DE ADMINISTRARE SI MENTENANTA SERVERE SI ECHIPAMENTE IT DE RETEA SI SERVICII SUPORT DATA CENTER" conform specificatiilor prevazute in caietul de sarcini. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 11 Autoritatea contractanta va transmite raspunsul la clarificari cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Valoarea estimata a serviciilor ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie este de : 361.836,00 lei fara TVA, Durata contractului: 12 luni de la data semnarii contractului.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"SERVICII DE ADMINISTRARE SI MENTENANTA SERVERE SI ECHIPAMENTE IT DE RETEA SI SERVICII SUPORT DATA CENTER".  
SERVICII DE ADMINISTRARE SI MENTENANTA SERVERE SI ECHIPAMENTE IT DE RETEA SI SERVICII SUPORT DATA CENTER 27.01.20
SERVICII DE ADMINISTRARE SI MENTENANTA SERVERE SI ECHIPAMENTE IT DE RETEA SI SERVICII SUPORT DATA CENTER 12.11.18
Extindere, reabilitare si dotare centru cultural Ocna Sibiului si Reabilitare strazi (Bailor, De mijloc, Avram Iancu si Piata Traian) Ocna Sibiului - (PT+DDE+DTAC + avize si acorduri + Asistenta tehnica) 04.09.19
ACHIZIŢIE ECHIPAMENTE MEDICALE IN VEDEREA DOTARII SPATIILOR NOI AMENAJATE IN CADRUL PROIECTULUI : CREŞTERE CAPACITATE MEDICINĂ DE URGENŢĂ PEDIATRICĂ ÎN SPAŢIILE EXISTENTE, LOTUL NR. 1 – ACHIZIŢIE MONITOARE EKG, SPO2, CO2, TA, TEMPERATURA CENTRALĂ PENTRU PROIECTUL CREŞTERE CAPACITATE MEDICINĂ DE URGENŢĂ PEDIATRICĂ ÎN SPAŢIILE EXISTENTE LOTUL NR. 2 – ACHIZIŢIE OTOSCOP SI OFTALMOSCOP PENTRU PROIECTUL CREŞTERE CAPACITATE MEDICINĂ DE URGENŢĂ PEDIATRICĂ ÎN SPAŢIILE EXISTENTE LOTUL NR. 3 – ACHIZIŢIE MASA CHIRURGICALA, SCAUN SI LAMPA SCIALITICA PENTRU PROIECTUL CREŞTERE CAPACITATE MEDICINĂ DE URGENŢĂ PEDIATRICĂ ÎN SPAŢIILE EXISTENTE LOTUL NR. 4 – ACHIZIŢIE TRUSA SPECIALA MONTARE PERFUZIE INTRAOSOASA PENTRU PROIECTUL CREŞTERE CAPACITATE MEDICINĂ DE URGENŢĂ PEDIATRICĂ ÎN SPAŢIILE EXISTENTE LOTUL NR. 5 – ACHIZIŢIE CARUCIOR/MASA INSTRUMENTAR PENTRU PROIECTUL CREŞTERE CAPACITATE MEDICINĂ DE URGENŢĂ PEDIATRICĂ ÎN SPAŢIILE EXISTENTE LOTUL NR. 6 – ACHIZIŢIE LAVOAR PENTRU PROIECTUL CREŞTERE CAPACITA  
“Dezvoltarea infrastructurii turistice în staţiunea balneoclimatică Ocna Sibiului, oraşul Ocna Sibiului –Amenajarea unei zone de camping pentru rulote si corturi în apropierea lacurilor naturale, pe str. Gării şi reabilitarea parcului de pe str. Salinelor - (PT+DDE+DTAC + avize si acorduri + Asistenta tehnica + verificarea proiectului de catre verificatori atestati, la toate cerintele ce se impun)  
ACHIZIŢIA DE ECHIPAMENTE DE DIAGNOSTIC SI TRATAMENT PENTRU PROIECTUL : CREŞTERE CAPACITATE MEDICINĂ DE URGENŢĂ PEDIATRICĂ ÎN SPAŢIILE EXISTENTE, LOTUL NR. 1 – ACHIZIŢIE MASA RESUSCITARE NEONATALA PENTRU PROIECTUL CREŞTERE CAPACITATE MEDICINĂ DE URGENŢĂ PEDIATRICĂ ÎN SPAŢIILE EXISTENTE LOTUL NR. 2 – ACHIZIŢIE VIDEOLARINGOSCOP PENTRU PROIECTUL CREŞTERE CAPACITATE MEDICINĂ DE URGENŢĂ PEDIATRICĂ ÎN SPAŢIILE EXISTENTE LOTUL NR. 3 – ACHIZIŢIE TRUSA VIDEOENDOSCOPIE PENTRU PROIECTUL CREŞTERE CAPACITATE MEDICINĂ DE URGENŢĂ PEDIATRICĂ ÎN SPAŢIILE EXISTENTE LOTUL NR. 4 – ACHIZIŢIE POMPE DE PERFUZIE PENTRU PROIECTUL CREŞTERE CAPACITATE MEDICINĂ DE URGENŢĂ PEDIATRICĂ ÎN SPAŢIILE EXISTENTE LOTUL NR. 5 – ACHIZIŢIE INJECTOMATE PENTRU PROIECTUL CREŞTERE CAPACITATE MEDICINĂ DE URGENŢĂ PEDIATRICĂ ÎN SPAŢIILE EXISTENTE LOTUL NR. 6 – ACHIZIŢIE DISPOZITIVE MEDICALE PENTRU PROIECTUL CREŞTERE CAPACITATE MEDICINĂ DE URGENŢĂ PEDIATRICĂ ÎN SPAŢIILE EXISTENTE LOTUL NR. 7 – ACHIZIŢIE APARATE DE VIZUALIZARE A VE  
“RENOVARE ENERGETICĂ A 8 CLĂDIRI REZIDENŢIALE MULTIFAMILIALE DIN MUN.SIBIU"- PROIECTARE(PT+DE+DTAC+verif.de verificatori autorizaţi+obţ.avize+A.T.) şi EXECUTIE LUCRĂRI – 2 loturi: Lot 1:Bloc nr.21 str Constitutiei,Bloc nr.9 str Fabricii,Bloc nr.2A str Uzinei,Bloc nr.2B str Uzinei Lot 2:Bloc nr.69 str Rusciorului,Bloc nr.58 str C-tin Nottara,Bloc nr.33 str Ludoş,Bloc nr.10 str Ştefan cel Mare  
ACHIZIŢIE ECHIPAMENTE IT SI SOFTWARE PENTRU PROIECTUL :"DOTARE AMBULATORIU INTEGRAT-SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU“ LOTUL NR. 1 – ACHIZIŢIA DE CALCULATOARE ŞI IMPRIMANTE PENTRU PROIECTUL DOTARE AMBULATORIU INTEGRAT – SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU LOTUL NR. 2 – EXTINDERE A FUNCŢIONALITĂŢILOR SISTEMULUI DE ARHIVARE ŞI PRELUCRARE A IMAGINILOR (PACS) EXISTENT PENTRU PROIECTUL "DOTARE AMBULATORIU INTEGRAT - SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU“ LOTUL NR. 3 – ACHIZIŢIE SISTEM DE MANAGEMENT AL FLUXULUI DE CLIENŢI, INCLUSIV SISTEM DE AFIŞAJ DIGITAL PENTRU PROIECTUL "DOTARE AMBULATORIU INTEGRAT - SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU“  
REPARATIE CAPITALA POD STRADA GLADIOLELOR (MARIA TEREZA) (PT+DE) 26.04.21