Feedback
I.D.: 80531332

"SERVICII DE ADAPOSTIRE A ANIMALELOR CARE FAC OBIECTUL ORDINULUI DE PLASARE IN ADAPOST, DE PE ARIA ADMINISTRATIVA A JUDETULUI PRAHOVA"

Data publicarii
04.04.23 Exista 148.036 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
85200000-1
Termenul limita pentru depunere:
08.05.23
Pretul estimativ:
504.110,00 RON - 504.110,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 04.04.23 Publicat la 21.04.23
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul prezentului contract îl constituie "Servicii de adăpostire a animalelor ce fac obiectul ordinului de plasare în adăpost, de pe aria administrativ-teritorială a judeţului Prahova", conform prevederilor şi în înţelesul termenilor şi expresiilor din Legea nr. 205/2004 privind protecţia animalelor, republicată, modificată prin Ordonanţa de Urgenţa nr. 175/2020 pentru completarea unor acte normative cu incidenţă în prot...
Obiectul prezentului contract îl constituie "Servicii de adăpostire a animalelor ce fac obiectul ordinului de plasare în adăpost, de pe aria administrativ-teritorială a judeţului Prahova", conform prevederilor şi în înţelesul termenilor şi expresiilor din Legea nr. 205/2004 privind protecţia animalelor, republicată, modificată prin Ordonanţa de Urgenţa nr. 175/2020 pentru completarea unor acte normative cu incidenţă în protecţia animalelor, precum şi pentru stabilirea unor măsuri organizatorice. Aceste servicii publice constau în capturarea/preluarea/ridicarea, asistenţa veterinară de urgenţă, inclusiv intervenţia chirurgicală, transportul, cazarea, hrănirea, deparazitarea, vaccinarea şi controlul bolilor animalelor, conform legislaţiei sanitar-veterinare. Valoarea estimată a achiziţiei 504.110 lei fără TVA NOTA :In conformitate cu prevederile art. 160 din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu